رئیس راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ از فعالیت سه راهدارخانه با 42 راهدار در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 10 March 2016

رئیس راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ از فعالیت سه راهدارخانه با 42 راهدار در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس،سهراب فتحی از کشیک نوروزی 42 راهدار در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: راهدارها در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات‌رسانی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سه راهدارخانه در ایام نوروز خدمات‌رسانی می‌کند، گفت: در این راهداری‌ها علاوه بر پذیرایی از مهمانان نوروزی، نمازخانه نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ خاطر نشان کرد: راهدارخانه‌های سه محور همدان ـ غارعلیصدر، بیجار ـ غارعلیصدر و راهدارخانه مستقر در شهر کبودراهنگ ارائه خدمات خواهند داشت.

وی یادآور شد: ماشین‌آلات اداره راه و شهرسازی نیز در این ایام آماده است تا در صورت بارش نزولات جوی خدمات‌رسانی کنند.

فتحی از شست‌وشوی 2 هزار و 900 علائم رانندگی در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها خبر داد و گفت: 22 سرعت‌گیر و پایه علائم جاده‌ای برای تشخیص از سوی راننده رنگ‌آمیزی شده است.

وی به رگلاژ علائم در 260 کیلومتر باند از محورهای کبودراهنگ اشاره کرد و افزود: پاک‌سازی علائم، لکه‌گیری آسفالت محورهای حوزه استحفاظی، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز در سه محور، نصب 9 مورد تابلوهای احتیاط و نصب علائم اخطاری از دیگر اقدامات انجام‌ شده در جاده‌های مواصلاتی است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ از نصب بنرهای خوش‌آمدگویی و تشویق به رعایت مقررات راهنمایی رانندگی در جاده‌ها خبر داد و بیان کرد: خط کشی محورها از فردا به صورت مستمر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌ چهارخطه شدن محور کبودراهنگ ـ قیدار اظهار کرد: با تکمیل این پروژه راه، استان همدان به زنجان متصل خواهد ‌شد.

فتحی در پایان یادآور شد: طول راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان کبودراهنگ 841 کیلومتر است که از این مقدار 575 کیلومتر راه روستایی و مابقی به صورت بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار