به گزارش تابناک سمنان،رئيس ستاد تسهيلات سفر شهرستان دامغان گفت: بیش از 22 هزار مسافر در نوروز 94 در شهرستان دامغان اسکان داشتند.
کد خبر: ۱۹۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 07 March 2016
فرماندار دامغان در جلسه ستاد هماهنگي تسهيلات خدمات سفر ويژه نوروز ۹۵ ضمن تبريك حضور ۷۶ درصدي مردم دامغان در انتخابات ۷ اسفند ماه سال جاري، گفت: بار ديگر مردم فهيم ايران اسلامي حماسه با شكوه و بي بديل ديگري را آفريدند و با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري، بيعتي دوبارهرا با امام راحل، رهبري و شهدا به ثبت رسانده و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را با وحدت و حضور آگاهانه در انتخابات ياري كردند.

علي اصغر مجد ادامه داد: بر خود فرض مي دانم از همه دست اندركاران برگزاري انتخابات اعم از هيئآت اجرايي، نظارت، بازرسي، نيروهاي نظامي و انتظامي و همكاران عزيز و خدوم خود در فرمانداري شهرستان تقدير و تشكر نموده و مزيد توفيق همگان را از خداوند منان مسئلت کنم.

فرماندار شهرستان دامغان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در محور مواصلاتي و كريدور شرق به غرب و شمال به جنوب بايد در طول سال آمادگي لازم براي ساماندهي امور مربوطه را داشته باشيم.

وی با اشاره به اينكه شهرستان دامغان داراي ظرفيت هاي گردشگري بسيار مطلوب در سطح كشور است خواستار شد؛ دستگاه ها با ارائه طرح هاي ويژه گردشگري زمينه جذب مسافران و رشد اقتصادي شهرستان را در جهت تقويت و رونق صنعت گردشگري فراهم كنند.

نماينده عالي دولت در شهرستان با اشاره به فعاليت‌هاي مد نظر جهت انجام در ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي اظهار کرد: با بررسي نقاط ضعف و قوت ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي سال ۹۴، تمام اعضاي اين ستاد بايستي تلاش كنند تا نواقص سالهاي گذشته را برطرف كنند.

مجد ضمن بيان عملكرد مناسب ستاد اسكان در نوروز ۹۴از اسكان بيش از ۲۲۰۰۰ مسافر در ۲۸۶ كلاس و ۳۴ مدرسه و ۲۰ نمازخانه توسط آموزش و پرورش شهرستان سخن گفت و بيان کرد: به منظور ارتقاي سطح كيفي برنامه‏ ها، ايجاد تسهيلات و خدمات جديد تلاش مي‏ كنيم با تعامل تمامي دستگاه هاخدمات قابل قبولي را به زائران و مسافران ارائه کنیم.

رئيس ستاد تسهيلات سفر شهرستان همچنين از ذخيره سازي ۱۱۰ تن پرتقال و ۵۰ تن سيب ويژه نوروز خبر داد و در ارتباط با نقش اداره صنعت معدن و تجارت ،اداره تعاون روستايي، اتاق اصناف و ساير ادارات در امر تسهيلات سفر شهرستان تصريح كرد: نظارت بر نحوه توزيع و قيمت‌گذاري كالاها در فروشگاه‌هاي مواد خوراكي و پوشاك، تجهيز اقامتگاه ها، مسافرخانه‌ها و مدارس شهرستان براي مسافران، آماده‌باش دستگاه‌ها براي امدادرساني جاده‌اي،توزيع بروشورهاي اطلاع‌رساني از مكان‌هاي فرهنگي، تاريخي و گردشگري و نصب پلاكارد توسط دهياران در سطح شهرستان براي مشخص كردن مكان‌هاي ديدني روستايي، سرويس دهي پايانه حمل و نقل مسافري از مهمترين برنامه‌ها و وظايف اعضاي اين ستاد است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: افزايش مدت زمان ماندگاري مسافران نوروزي و بازديد از جاذبه‌هاي طبيعي شهرستان با همكاري و هماهنگي بين بخشي دستگاه‌هاي اجرايي عضو ستاد تسهيلات ميسر خواهد شد.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار