با حکم وزیر کشور انجام شد؛
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حکمی اقبال عباسی را به سمت معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل منصوب کرد. شایان ذکر است، این حکم به دنبال ایجاد تغییراتی در الگوی سازمانی استانداری های سراسر کشور و چارت سازمانی استانداری اردبیل ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۹۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 06 March 2016
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حکمی اقبال عباسی را به سمت معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل منصوب کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، در بخشی از این حکم آمده است: «بنا به پیشنهاد استاندار محترم اردبیل و با توجه به تایید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.»

شایان ذکر است، این حکم به دنبال ایجاد تغییراتی در الگوی سازمانی استانداری های سراسر کشور و چارت سازمانی استانداری اردبیل ابلاغ شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
بخاطر تنگ گرفتن به کارکنان و قطع برخی دریافتی های قانونی مثل ماده 41 و تقلیل اضافه کاری ها به 60 در صد میزان متوسط ، وزیر محترم کشور اختیارات ایشان را افزایش داده اند تا چند حوزه دیگر را زیر سیطره بگیرند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار