مدیر عامل شرکت بهره‌بردارى قطار شهرى تبریز خبر داد
مدیر عامل شرکت بهره‌بردارى قطار شهرى تبریز و حومه گفت: ششمین رام قطارشهرى تبریز وارد پایانه ائل‌گلى شد.
کد خبر: ۱۹۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 06 March 2016

داود بهرا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه یک رام قطار شهرى شامل پنج واگن وارد تبریز و در پایانه ائل گلى مستقر شد ادامه داد: این قطار پس از انجام تست‌هاى لازمه مورد بهره‌گیرى قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دو رام قطار شهرى شامل 10 واگن نیز در آینده به جمع ناوگان مترو تبریز اضافه خواهد شد که از این تعداد یک رام قطار در حال سپرى کردن مقدمات ترخیص از شهرستان بندرعباس بوده و رام دیگر در شرف حمل از کشور چین به سمت ایران است.

مدیرعامل شرکت بهره‌بردارى قطار شهرى تبریز و حومه با تاکید بر اینکه در صورت آماده بودن ایستگاه‌هاى مترو این شرکت آماده خدمت‌رسانى در کل خط یک را خواهد داشت، اظهار داشت: هم اکنون چهار رام قطار در حال بهره‌برداری و جابه جایی مسافر بوده و رام پنجم قطار شهرى نیز در حالت استند باى قرار دارد.

بهرا افزود:‌ در حال حاضر هر رام قطار شهری تبریز توانایی حمل بیش از یک هزار و 200 مسافر را بطور نشسته و سرپایی دارد که با بهره‌گیری کامل از خط یک ،‌هزاران نفر مترو را به عنوان وسیله مسافرتی درون شهری خود انتخاب خواهند کرد.

وی در پایان،‌ ساعات کاری مترو را هشت تا 15 اعلام و مدت زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌ها را در حدود 11 دقیقه عنوان کرد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار