فرماندار خلخال از ساخت یادمان سرداران شهید این شهرستان در یکی از میادین اصلی شهر و نیز ساماندهی گلزار شهدا خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 06 March 2016

به گزارش ایرنا ، علی نظری شیخ احمد روز یکشنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران خلخال افزود: با توجه به خالی بودن جای یادمان شهدا در خلخال این پروژه به عنوان یک المان و نماد بزرگ توسط شهرداری در یکی از میادین مرکز این شهر طراحی و نصب خواهد شد.
او گفت: شهرداری خلخال در کنار اجرای پروژه یادمان شهدا نسبت به ساماندهی و بهسازی تابلوهای رنگ و رو رفته منتسب به شهدا و تعویض عکس شهدای گرانقدر این شهرستان در خیابان ها و معابر عمومی شهر باید اقدام کند.
وی با تاکید بر لزوم ساماندهی و بهسازی گلزار شهدای خلخال و مناطق تابعه این شهرستان اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای انجام این کار و اجرای پروژه یادمان شهدا از محل اعتبارات سال آینده تامین و در اختیار شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال قرار خواهد گرفت.
نظری با تاکید بر فراهم کردن امکانات آسایش و آرامش جانبازان در جامعه افزود: مسوولان باید در کنار مردم این زمینه را برای جانبازان
فراهم کنند.
فرماندار خلخال گفت: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و به عنوان افتخارات بزرگ معنوی جامعه امروزی همواره باید مورد احترام قرار بگیرند.
او همچنین با اشاره به توقف خودروهای متفرقه در محل پارک خودرو جانبازان در خیابان های اصلی شهر بیان کرد: این کار موجب رنجش خاطر جانبازان شده و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی باید نسبت به برخورد با رانندگانی که اقدام به پارک خودرو در محل های توقف خودروهای جانبازان می کنند اقدام کنند.
عبدالله فرجی ، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال نیز در این جلسه از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت هفته شهدا و ایثارگران از
17 تا 22 اسفند در خلخال و مناطق تابعه این شهرستان خبرداد.
شهستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت ذر 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار