با حضور معاون امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، «اسکندر قاسمی» به‌عنوان جایگزین «جابر مهدیار» مدیریت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۱۹۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 05 March 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان فارس پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس اظهار داشت: این مراسم تودیع و معارفه نیست و مسئول جدید ستاد عتبات فارس از توانمندی سردار مهدیار مسئول سابق ستاد بهره‌مند خواهند شد که ایشان با شور و پیگیری بسیار فعالیت‌های این مجموعه را دنبال می‌کردند و سپاه و نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان همکاری خوبی با ایشان داشتند که این همکاری با مدیریت جدید نیز استمرار پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امین رصاف افزود: بستر حضور مردم فارس که همواره اقبال و اشتیاق زائدالوصفی به حرم‌های مطهر دارند، از این به بعد نیز با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های جدید استمرار خواهد داشت.

وی با تأکید بر این‌که از فرصت مغتنم حضور در ستاد بازسازی باید برای تقویت معنویت در جامعه استفاده شود، بیان کرد: مردم ما سالیان سال است ارادت خود به ساحت ائمه معصومین (ع) را اثبات کرده‌اند و امروز فرصتی پیش‌آمده تا سهمی در بازسازی این حرم‌های مطهر داشته باشیم که در حقیقت خدمتی به کشور خودمان است و می‌توان از این فرصت برای تقویت ارتباطات مردم و نسل جوان استفاده برد.

رصاف بیان کرد: در استان فارس زائرسرای حضرت رضا (ع) جز کارهایی بوده که نهاد رهبری با همکاری مردم پیش برده و اکنون در حال ساخت است و مجموعه این امور می‌تواند به تقویت بنیه اعتقادی جامعه منتهی شود و ستاد عتبات باید با ابتکارات مختلف زمینه‌ساز افزایش این استقبال و شور مردمی شود.

در پایان، حکم مسئولیت «اسکندر قاسمی» در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس قرائت و از زحمات «جابر مهدیار» قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار