مدیر آموزش و پرورش بهنمیر
مدیر آموزش و پرورش بهنمیر از آماده‌سازی چهار مدرسه و 16 کلاس درس در بهنمیر برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهر توریستی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 05 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی روشن‌رای با اشاره به موقعیت توریستی و جغرافیایی بخش بهنمیر، اظهار کرد: بهنمیر به لحاظ داشتن اقلیم خزری، ساحلی زیبا و جنگلی بکر سالانه پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط مختلف کشور است.

وی با اشاره به آماده‌سازی مدارس بخش بهنمیر برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی بیان کرد: با تشکیل جلسات متعدد و آمادگی مدیران، بازدید از مدارس انجام و با رفع مشکلات احتمالی، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستیم.

رئیس آموزش و پرورش بهنمیر با اشاره به آمادگی چهار مدرسه و 16 کلاس درس تصریح کرد: مسافران فرهنگی که قصد اقامت در شهر بهنمیر را دارند،می‌توانند در یکی از مدارس، مرحوم بدیعی، مظهری، بنیاد برکت و دبستان زنده یاد ایمان قربانی مراجعه کنند.

روشن‌رای در ادامه گفت: اقدامات لازم برای دسترسی مسافران  به مراکز بهداشتی و درمانی، بانک‌ها، نانوایی‌ها و غیره صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اماکن دیدنی شهر بهنمیر با بیان اینکه قدمت تاریخی ثبت شده بهنمیر به حدود 615 هجری قمری است، بیان کرد: بهنمیر یکی از شهرهایی است که از طریق محله میرود به دریا متصل است و منظره جنگل و دریا در کنار هم هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.


روشن‌رای در پایان وجود مقبره سیدمرتضی مشهور به درویش امیر و سیدرضی مشهور به درویش حاجی و سیدقاسم در بازارسر بهنمیر، بقعه بی‌بی معصومه روشندان بهنمیر و تپه تاریخی دارابدین روشن را از دیگر دیدنی‌های بخش بهنمیر عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار