کد خبر: ۱۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲ 06 April 2015
فرمانده انتظامی شهرستان نور از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف خودروی گران‌قیمت سرقتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نوروزعلی شالیکار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت داخل خودرو در محور نور – محمودآباد موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی ناتل‌کنار این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور بیان داشت: ماموران با حضور در محل حادثه با انجام تحقیقات از مال‌باخته، دریافتند راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو «سانتافه» پس از توقف در کنار خودروی مال‌باخته با شکستن شیشه خودرو اقدام به سرقت داخل خودرو کردند.

شالیکار افزود: ماموران با دریافت مشخصات خودروی سارقان در عملیات ضربتی و هماهنگ در کمتر از چند ساعت خودروی موردنظر را در یکی از مناطق تجاری شهر شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: با کشف خودروی سارقان، ماموران متهم به سرقت به نام «علی– م» را دستگیر کردند و در بررسی‌ها و انجام تحقیقات پلیسی دریافتند این فرد از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای اهل اصفهان است که با سرقت این خودروی گران‌قیمت، اقدام به سرقت از دیگر خودروها می‌کند.

شالیکار با اشاره بازرسی ماموران از خودروی سرقتی، از کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه داخل خودرو شامل کیف زنانه، گوشی تلفن همراه، تبلت، کارت‌ها اعتباری، مدارک مالکیتی و شناسایی و پلاک‌های مسروقه خودرو خبر داد.

وی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به 16 فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار