با استیضاح اعضای شورای شهر
محمدرضا شعبانی شهردار محمودآباد پس از برگزاری دومین جلسه استیضاح توسط اعضای شورای شهر از سمت خود برکنار شد.
کد خبر: ۱۹۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 01 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا شعبانی شهردار محمودآباد پس از برگزاری دومین جلسه استیضاح توسط اعضای شورای شهر از سمت خود برکنار شد.

بر اساس اطلاع یکی از اعضای شورای شهر محمودآباد این اقدام در پی نارضایتی از شهردار در مدت زمان تصدی شهرداری محمودآباد صورت گرفت.

این استیضاح در حالی است که شعبانی شهردار عزل شده محمودآباد در این مدت مشغول اتمام آسفالت ۷۰۰ متر از انتهای کنارگذر غربی بود و در ایام دهه فجر اولین تلویزیون شهری محمودآباد که یکی از بزرگترین تلویزیون های شهری شمال کشور است را به بهره برداری رساند.

شعبانی یکی از باسابقه ترین کارمندان شهرداری محمودآباد بود که قبل از انتصاب به سمت شهردار محمودآباد، مسئولیت معاونت خدمات شهری شهرداری را برعهده داشت.

اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد همچنین پس از برکناری شهردار این شهر، تا تعیین شهردار بعدی محمودآباد، قربان دهقان مسئول امور اداری شهرداری و برادر یکی از شهدای سرافراز شهرستان را به عنوان سرپرست شهرداری محمودآباد منصوب کردند.

دهقان نیز از کارکنان باتجربه شهرداری محمودآباد است که امیدواریم بتواند در مدت زمان مسئولیت، اقدامات ارزنده ای را به ثمر برساند.

بر اساس شنیده ها قرار است شهردار عزل شده محمودآباد و دو تن از اعضای شورا در خصوص پشت پرده های این استیضاح و اتفاقات پیرامون شهرداری و شورای شهر محمودآباد نشست خبری برگزار کنند.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار