معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به استقبال 78 درصدی مالکان تاکسی‌های فرسوده برای نوسازی وسیله نقلیه خود گفت: چنانچه مابقی افراد برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام نکنند، سال آینده از دریافت تسهیلات محروم می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳ 01 March 2016
به گزارش تابناک قم، امیرعباس قاسمی در پاسخ به اظهارات یکی از رانندگان تاکسی فرسوده که معتقد بود مسئولان تاکسیرانی اعلام کرده‌اند برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده، تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود ولی در عمل اجرا نشده، اظهار داشت: از همان ابتدای اجرای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اعلام شده بود که 20 میلیون  تومان تسهیلات برای هر خودرو در نظر گرفته می‌شود. خودروی مالکان هم 5 میلیون تومان خریداری می‌شود و مابقی هزینه را صاحبان تاکسی‌های فرسوده باید پرداخت کنند.

وی با هشدار به مالکان تاکسی‌های فرسوده، تاکید کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، از سال آینده علاوه بر اینکه محدودیت‌هایی برای تردد تاکسی‌های فرسوده اعمال می‌شود، هیچ گونه تسهیلاتی برای این تاکسی‌ها در نظر گرفته نمی‌شود، بنابراین مالکان این تاکسی‌ها باید برای نوسازی وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

قاسمی با اشاره به استقبال مالکان تاکسی‌های فرسوده در این طرح اظهار داشت: از هزار و 400 تاکسی فرسوده در قم، برای هزار و 100 تاکسی پرونده تشکیل شده است.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد که شهر قم از نظر اجرای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده و استقبال رانندگان تاکسی در جایگاه خوبی قرار دارد.

معضل مسافربرهای شخصی

قاسمی در پاسخ به اظهارات یکی از شهروندان که از مزاحمت مسافربرهای شخصی در میدان کشاورز گلایه کرده بود، اظهار داشت: در میدان کشاورز  محدوده‌ای برای خطوط تاکسی که از میدان مطهری تا میدان کشاورز فعال هستند، مشخص شده و تابلوی ایستگاه تاکسی هم نصب شده اما مشکل مسافربرهای شخصی در این خط وجود دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت خودروهای شخصی در تمامی مناطق شهری به ویژه میدان شهید مطهری و نیروگاه مورد گلایه و انتقاد است، تاکید کرد: متاسفانه مشکل مسافربرهای شخصی به صورت کامل از بین نرفته و ما از هیچ کاری برای ساماندهی این خودروها فروگذار نکردیم.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم اظهار داشت که با پلیس راهنمایی و رانندگی تعامل‌هایی وجود دارد که جلوی فعالیت مسافربرهای شخصی گرفته شود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار