رئیس‌کل‌ دادگستری استان کرمانشاه گفت: زندانیان حافظ قرآن از مزایای معنوی و عفو بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 29 February 2016
رئیس‌کل‌ دادگستری استان کرمانشاه گفت: زندانیان حافظ قرآن از مزایای معنوی و عفو بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان؛ محمدرضا عدالتخواه به همراه مدیرکل بهبود روش‌های راهبردی قوه قضائیه و هیاتی از مسئولان قضایی در زندان مرکزی کرمانشاه حضور یافت و از نزدیک نحوه اجرای طرح قرآنی حبل المتین را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان تاثیر انس و هم‌نشینی زندانیان با قرآن کریم بر تغییر نگرش و رفتار آنان، از زندانیان حافظ قرآن کریم تجلیل کرد و گفت: زندانیان حافظ قرآن از مزایای معنوی و عفو بهره‌مند می‌شوند.

وی با تشریح برنامه‌های آموزشی قرآن کریم ویژه زندانیان و کارکنان دستگاه قضایی استان که از سال گذشته در قالب طرح حبل المتین و نورالمبین به اجرا درآمده است، تاثیر معنوی انس و همنشینی با قرآن را مورد تاکید قرار داد و افزود: حضور در محافل نورانی قرآن کریم موجب رفع کسالت‌های روحی و افزایش نشاط وشادابی است.

این مقام ارشد قضایی استان کرمانشاه در جمع فعلان قرآنی زندان مرکزی کرمانشاه با قدردانی از مدیرکل زندان های استان و دیگر مسئولان مرتبط خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان به دلیل اجرای موفق طرح قرآنی حبل المتین رتبه اول پذیرش عفو محکومان سطح کشور را کسب کرده است.

 مدیرکل زندان های کرمانشاه نیز در ابتدای محفل نورانی قرآن کریم زندان مرکزی مهمترین فعالیت های فرهنگی قرآنی زندان های استان را برشمرد.

اژدر اسدبگی حفظ کل یا بخش‌هایی از قرآن کریم توسط ۷۰۰ نفر از زندانیان و همچنین شرکت ۲۶۰۰ نفر از زندانیان استان در کلاس آموزش قرآن را به عنوان فعالیتی مهم مورد تاکید قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار