مهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده‌ها و راه‌های استان اظهار کرد: روز گذشته ترافیک نیمه سنگین در محور خروجی رشت‌ـ‌قزوین برقرار بود اما امروز شرایط ترافیکی به حالت عادی بازگشته است
کد خبر: ۱۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده‌ها و راه‌های استان اظهار کرد: روز گذشته ترافیک نیمه سنگین در محور خروجی رشت‌ـ‌قزوین برقرار بود اما امروز شرایط ترافیکی به حالت عادی بازگشته است.

وی با بیان اینکه در شرایط عادی نیز ترافیک جاده‌های گیلان متراکم است، تصریح کرد: گیلان جزو متراکم‌ترین استان‌های کشور است و در موارد عادی نیز شاهد ترافیک متراکم در جاده‌های استان هستیم.

فرمانده پلیس راه گیلان افزود: با خلوت‌تر شدن محورهای گیلان رانندگان باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و یکی از مولفه‌های رانندگی ایمن، رانندگی بین خطوط است.

این مسئول رانندگی بین خطوط را در روان شدن ترافیک و کاهش تصادفات تاثیرگذار دانست و یادآور شد: برای تغییر خط حرکت باید از چراغ راهنما استفاده شود.

رستگار رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از حرکات مخاطره‌آمیز را مورد تاکید رانندگان قرار داد و متذکر شد: با توجه به نزدیکی بیشتر مناطق روستایی و شهرها در حاشیه راه‌ها، از رانندگان می‌خواهیم نهایت احتیاط را داشته و مراقب عابران پیاده باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار