رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت : هیچ داوطلب جدیدی در استان به لیست نامزدهای مجلس شورای اسلامی اضافه نشده و ارسال پیامک هایی مبنی بر تایید یا رد صلاحیت داوطلبی کذب محض است.
کد خبر: ۱۸۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 26 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین ، ایوب رحیمی در ارتباط زنده با  مردم از طریق سیمای مرکز قزوین  و در برنامه شکوه اقتدار  بیان داشت:  هیچ گونه تاییدیه یا رد صلاحیت جدیدی در خصوص داوطلبان نمایندگی مجلس طی دیروز و امروز  انجام نشده  و مردم صرفا" به آگهی و لیستی که از سوی فرمانداری ها و بخشداری ها در شعب اخذ رای نصب شده توجه کنند.

وی افزود:  شایعات و پیامک هایی که مبنی بر تایید یا رد صلاحیت داوطلبی برای برخی افراد ارسال شده کذب محض است و ارسال کنند گان این پیامک ها شناسایی شده اند که با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان داشت:  برخی از هواداران نامزدها ممکن است شایعاتی را مطرح کنند که شهروندان و عموم مردم  باید به این شایعات  و جوسازی ها هیچ اعتنایی نداشته باشند  و صرفا" به پیامها و اطلاعیه هایی که توسط مراجع ذی ربط و ستاد انتخابات استان از طریق صدا و سیما  قرائت و اطلاع رسانی می شود توجه کنند.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان داشت: در حال حاضر انتخابات با نظم و آرامش در سطح کل استان در حال اجرا است  و براساس گزارش های اخذ شده از مناطق حضور مردم در پای صندوق های رای گسترده و پرشور می باشد که قابل تحسین است.

رحیمی گفت: با توجه به گزارش هایی که از شعب اخذ رای در مناطق و نواحی مختلف استان می رسد پیش بینی می شود  میزان  مشارکت  مردم در این  دوره بیشتر از دوره های قبلی باشد.

وی در پایان بیان داشت:  برای برخی از روستاهای کم جمعیت و صعب العبور براساس یک برنامه زمان بندی شعب سیار  پیش بینی شده  و انتظار می رود مردم در در ساعاتی که تعیین شده  در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و در شهرها نیز در برای  بیمارستان ها ، پادگان ها، زندان و نمایشگاه ها صندوق های سیار پیش بینی شده  که هیچ تفاوتی با صندوق های ثابت ندارند  و امکان رای دادن را برای همه شهروندان فراهم می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار