رئیس ستاد انتخابات مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: شمار داوطلبان انتخابات مجلس در استان روند کاهش داشت و به ۱۴۳ نفر رسید و خوشبختانه تخلفات انتخاباتی ریز و اندک بوده است.
کد خبر: ۱۸۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 26 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی با قدردانی از رسانه های مختلف برای پوشش اخبار انتخابات بیان داشت: در استان مازندران سه هزار و ۴۵ حوزه اخذ رای داریم که در هر حوزه دو صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: بیش از شش هزار و ۹۰ صندوق اخذ رای در۹ حوزه انتخابیه اصلی و ۴۷ حوزه فرعی توزیع شده و نیروهای اجرایی، بازرسی، نظارتی و امنیتی استان مستقر شده است و اطلاعات رسیده نشان می دهد که مردم استان در جای جای استان با حضور زاید الوصفی در پای صندوق های رای حاضر شدند که نوید از یک روز ملی و تاریخی را  نشان می دهد.

یونسی با اشاره به اینکه امروز چشم جهانیان به ایران اسلامی دوخته شده است گفت: امروز همه منتظرند ببیند چه تجلی غرور آفرینی در کشور رقم خواهد خورد و پایه های مردمسالاری دینی را مجکم خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در ایران همه ارکان قدرت به صورت مستقیم و غیرمستقیم با آرای مردم جابجا می شود و همواره نخبگان ملت با خواست و تمایل مردم انتخاب می شوند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران به تبلیغات انتخاباتی اشاره و اضافه کرد: دراین مدت شاهد آن بودیم که داطولبان و طرفداران تلاششان بر این بود که مولفه های اخلاقی و قانونی انتخابات رعایت شود.

یونسی با اشاره به اینکخه تخلفات ریزی صورت گرفته است گفت: موارد مربوطه مراحل قانونی را طی خواند کرد.

وی با اشاره به کاهش شمار داوطلبان مجلس گفت: در حال حاضر ۱۴۳ داوطلب برای کسب ۱۲ کرسی مجلس رقابت می کنند و هفت داوطلب نیز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضور دارند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود که استقبال بسیار باشکوه خواهد بود گفت: زمان برگزاری انتخابات ۱۰ ساعت خواهد بود و در صورت لزوم با درخواست استاندار با نظر وزیر کشور تمدید می شود و به هم استانی ها توصیه می کنیم که در ساعات اولیه در پای صندوق های رای حضور یابند.

یونسی گفت: یک شعبه مربوط به اقلیت های دینی در شعبه فرمانداری ساری مستقر است و آرای این عزیزان را جمع آوری می کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: میزان مشارکت مردم در چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 73 درصد، میزان مشارکت در انتخابات مجلس نهم 76 درصد و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم 93 درصد بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار