کد خبر: ۱۸۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵ 26 February 2016
تابناک گیلان:​ فرآیند تحویل صندوق های اخذ رای در شهرستان رشت با حضور هیات نظارت و نمایندگان فرماندار در محل فرمانداری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مستقر در فرمانداری رشت، سیدعیسی مهدوی، فرماندار شهرستان رشت عصر امروز(6 اسفند) در حاشیه تحویل صندوق های اخذ رای به نمایندگان فرماندار که در محل فرمانداری در حال انجام است، با قدردانی از  مردم شهرستان رشت به دلیل صبر و حوصله ای که در ایام انتخابات نشان دادند، اظهار کرد: با حضور هیات نظارت و بازرسین تحویل صندوق های اخذ رای به نمایندگان فرماندار از دقایقی پیش آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم انتخابات خوبی را در از 8 صبح فردا( 7 اسفند) در شعب اخذ رای با حضور پرشکوه مردم  داشته باشیم، گفت: از 55 کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت سه کاندیدا انصراف دادند که تعداد آنان به 52 نفر رسیده است.

 

مهدوی با اشاره به اینکه در مجموع یکهزار و ۵۰ صندوق اخذ رأی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت در نظر گرفته شده است، تصریح کرد:  از این تعداد 527 صندوق اخذ رای برای مجلس شورای اسلامی و 523 صندوق اخذ رای برای مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

 

وی همچنین خاطر نشان کرد: تمامی آموزش های لازم برای هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات برای عوامل اجرایی شعب اخذ رای اعم از نمایندگان فرماندار ، هیئت بازرسی ، اعضای شعب ، کاربران و پشتیبانی عوامل اجرایی سر صندوق انجام گرفته است.

 

مهدوی با بیان اینکه تعرفه های انتخابات نیز به تمام بخشداران شهرستان رشت تحویل داده شد ه است، اذعان کرد: امیدواریم  با کمک همه دستگاه‌ها و سازمانهای درگیر انتخابات و مردم فهیم شهرستان رشت انتخاباتی با حضور حداکثری و سالم برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار