با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جریان اصلاحات تلاش دارد تا با پای کار آوردن همه ظرفیت‌های خود به دنبال کسب رای باشد.
کد خبر: ۱۸۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 24 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، جریان اصلاحات در استان قزوین برای جبران شکست دوره گذشته خود تلاش دارد تا با بسیج همه ظرفیت های خود آخرین تلاش‌های خود را برای پیروزی در این دور از انتخابات انجام دهد.

در اولین گام از این تلاش‌ها دور جدیدی از ائتلاف‌ها در این جبهه شکل گرفته و بزرگان اصلاحات در استان در تلاش هستند تا با متقاعد کردن همفکران خود آنها را مجاب به کناره‌گیری به نفع سید حمیده زرآبادی کنند.

در تازه ترین حرکت این جریان، محمد ملایی روز گذشته با انتشار بیانیه ای از انصراف خود خبر داد . وی در این بیانیه اعلام کرد به با تأسی از حرکت عارف در انتخابات 92 به نفع سیده حمیده زرآبادی انصراف خواهد داد.

همچنین صدیقه و بتول ربیعی نیز از حضور در ادامه انتخابات انصراف دادند تا به این صورت بر رای‌های سیده حمیده زرآبادی کاندیدای اصلی جریان اصلاحات در حوزه قزوین اضافه شود.

یکی دیگر از اقدامات جریان اصلاحات در این روزها استفاده از ظرفیت بزرگان خود در استان برای جلب آرای مردمی است. در همین راستا شیخ قدرت علیخانی نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی که در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در برابر  رقیب اصولگرای خود شکست را پذیرفته و در این دور نیز رد صلاحیت شده است با حضور در شهرستان‌های استان قزوین سعی دارد تا مردم را برای رای دادن به کاندیداهای خود مجاب کند.

محمد علیخانی فرزند شیخ قدرت علیخانی نیز که خود سابقه حضور 2 ساله در مجلس هفتم را داشته و در این دور رد صلاحیت شد، این روزها همراه با سید حمیده زرآبادی در تمام میتینگ‌های انتخاباتی وی حضور پیدا کرده و سعی میکند با معرفی حمیده زرآبادی آرا را به سمت وی سوق دهد.

این در حالی است که بیشترین نطق‌ها در میتینگ ها و نشست های انتخاباتی سید حمیده زرآبادی توسط محمد علیخانی انجام می شود.

باید منتظر 7 اسفند بود و مشاهده کرد که مردم استان قزوین با مشاهده این تلاش‌ها چه تصمیمی را خواهند گرفت و آیا این تلاش‌ها و حتی تلاش‌های جریان اصولگرایی چه نتیجه ای را رقم خواهد زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار