مدیرعامل دهکده توریستی گنج‌نامه همدان از خدمات‌دهی به 60 هزار نفر از مسافران نوروزی و شهروندان همدانی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 05 April 2015

مدیرعامل دهکده توریستی گنج‌نامه همدان از خدمات‌دهی به 60 هزار نفر از مسافران نوروزی و شهروندان همدانی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش فارس؛ سیدمصطفی اردستانی‌زاده اظهار کرد: استان همدان به لطف دارا بودن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

وی افزود: در کنار این جاذبه‌ها طی چند سال اخیر به لطف ورود بخش خصوصی و حمایت‌های دولتی شاهد ایجاد زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در سطح استان هستیم که این موضوع به ماندگاری مسافر در استان کمک شایانی کرده است.

مدیرعامل دهکده توریستی گنج‌نامه همدان اضافه کرد: در گذشته به دلیل عدم شناخت کافی از جاذبه‌های منحصر به فرد همدان شاهد حضور مسافران در یک روز سطح استان بودیم که در بیشتر مواقع شب‌مانی و اسکان مسافران با اقبال خوبی همراه نبود.

به گفته وی، فراهم شدن امکانات و تأسیسات در کنار جاذبه‌های تاریخی و طبیعی باعث شده تا مسافران ضمن حضور بیشتر در سطح استان با قابلیت‌های موجود نیز بیش از قبل آشنا شوند.

اردستانی با اشاره به اینکه دهکده تفریحی فرهنگی ورزشی گنج‌نامه در چهار سال اخیر با بهره‌برداری از فاز‌های مختلف به یکی از نقاط جذب گردشگر تبدیل شده است، افزود: این مجموعه در مدت فعالیت خود تحولی در گردشگری ایران ایجاد کرده و تمام امکانات مورد نیاز یک گردشگر، اعم از تفریحی، ورزشی، اقامتی و حتی آموزشی را فراهم کرده است.

وی گفت: امکانات خاص هیجان‌انگیز ورزشی نظیر سکوی پرش بانجی‌‌جامپینگ، کابل پرواز تیرول، دیواره سنگ‌نوردی، تعادل هوایی(رنجر)، پیست سورتمه‌سواری به همراه خدمات ویژه تفریحی شامل خط تله‌کابین رفت و برگشت، کافی‌شاپ و رستوران‌های متنوع، شهربازی سرپوشیده، باغ گیاهان و پارکینگ‌های روباز و سرپوشیده قابلیت حضور گردشگران را در بهترین شکل فراهم کرده است.

مدیرعامل دهکده توریستی گنج‌نامه همدان یادآور شد: راه‌اندازی غرفه‌های صنایع دستی، پوشاک، عرقیجات، محصولات فرهنگی، پخت و عرضه کماج، فعالیت آتلیه عکاسی، رستوران‌های سنتی و فرنگی، کافی‌شاپ و دیگر غرفه‌های متنوع محیطی را فراهم ساخته تا گردشگران ساعاتی طولانی و حتی چند روز از ایام سفر خود را در این دهکده در کنار الوند همیشه سرفراز بگذرانند.

وی تصریح کرد: در نوروز امسال با وجود نامساعدی شرایط جوی، دهکده پذیرای گردشگران زیادی با ظرفیت کامل بود و در این راستا مبادرت به انجام فعالیت‌های فوق برنامه‌ای کرده بود.

اردستانی با اشاره به اینکه با هدف ارائه محصولات و سوغات بومی همدان و ارتقای سطح رضایتمندی مشتری با ایجاد واحدی با همین نام در مجموعه اقدام به برپایی نمایشگاه شده بود، گفت: برپایی بازارچه فصلی در مسیر جدید آبشار گنجنامه با 50 غرفه از اقدامات فوق برنامه نوروز امسال در دهکده گنج‌نامه بود.

وی اظهار کرد: 20 لیدر و راهنما با استقرار در مبادی ورودی سطح استان توضیحات کاملی را از مجموعه در راستای معرفی دهکده به مسافران ارائه می‌کردند که در هدایت آنها به این مجموعه کمک شایانی کرده است.

مدیرعامل دهکده توریستی گنج‌نامه همدان افزود: در سال گذشته 20 واحد از ویلاهای کوهستانی دهکده گنج‌نامه تجهیز و به بهره‌برداری رسید که با فراهم کردن محیطی آرامش‌بخش و با منظره‌ای بدیع از محوطه گنجنامه همراه با ارائه خدمات کامل توانست گام مهمی در راستای اسکان مسافران بردارد.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز بیش از 60 هزار گردشگر داخلی و خارجی از امکانات دهکده توریستی گنج‌نامه استفاده کردند که از این تعداد 30 درصد برای استفاده از سورتمه ریلی و تله‌کابین تمایل داشتند.

اردستانی با اشاره به اینکه نزدیکی همدان به پایتخت و قرار گرفتن در بین 6 استان کشور باعث شده تا شرایط جذب بیشتر گردشگر را شاهد باشیم، ابراز کرد: همدان شایستگی بالایی برای پذیرایی از میهمانان در طول سال دارد که برای تحقق آن نیازمند تبلیغات گسترده‌ای در سطح دنیا هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار