رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان با دعوت از منتقدین برای همفکری در راستای پیشرفت تکواندوی استان، گفت: هیئت تکواندوی استان در برابر کسانی که در راستای تخریب هیئت تکواندو استان حرکت می‌کنند، ایستادگی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۸۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 23 February 2016
ابوالفضل خدایی در گفت‌و‌گو با فارس در زنجان، از برگزاری کلاس‌های استعدادیابی در سطح مدارس و همچنین برپایی کلاس‌های آموزشی برای علاقمندان این رشته ورزشی در استان زنجان خبر داد.

وی به حضور تیم زنجان در مسابقات تکواندوی (کلاس A) ترکیه که به میزبانی شهر آنتالیا برگزار شد، اشاره کرد و افزود: تکواندوکاران زنجانی در این مسابقات که با حضور 80 تیم برگزار شد، خوش درخشیدند و موفق به کسب 18 مدال رنگارنگ شدند که نشان از سطح بالای تکواندوکاران زنجانی در حضور قدرت‌های جهان است.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه در این مسابقات بیش از 600 ورزشکار از 54 کشور دنیا حضور داشتند، اضافه کرد: تیم تکواندو استان زنجان که به نمایندگی از ایران در این مسابقات حضور پیدا کرده بود، توانست در بخش تیمی و انفرادی 18 مدال کسب کند.

خدایی با تشریح نتایج بخش انفرادی این مسابقات، ابراز کرد: در این رقابت‌ها سونا رزاقی صاحب گردن‌آویز برنز شد و رضا علیپور و یاسین زندی نیز به ترتیب موفق به کسب مدال‌های برنز و نقره این مسابقات شدند.

وی همچنین با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود، اضافه کرد: در بخش ابداعی، نرگس مینا خانی مدال برنز و مقام سومی را از آن خود کرد و سید علی موسی‌نیا نیز در بخش انفرادی و ابداعی، دو مدال خوشرنگ طلا و نقره کسب کرد و در بخش کیوروگی نیز حمید رضا افشاری عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان از حضور سونا رزاقی و نرگس مینا خانی دو بانوی ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان کشور خبر داد و ابراز کرد: مرحله سوم انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان برای اعزام به مسابقات آسیایی فیلیپین نیز هفته آینده با حضور پنج تکواندوکار زنجانی در تهران برگزار می‌شود.

خدایی با تاکید بر اینکه برنامه‌های آتی هیئت تکواندوی استان زنجان کار بر روی رده‌های سنی پایه تکواندو خواهد بود، اضافه کرد: در دو رده سنی خردسالان و نونهالان لیگ‌های استانی را راه‌اندازی کرده‌ایم و نمایندگان این رده‌های سنی در لیگ‌های کشوری حضور خواهند داشت.

وی از برنامه‌ریزی برای حضور سالانه یک تورنمنت بین‌المللی خبر داد و افزود: در راستای تشویق قهرمانان استانی و پیشرفت ورزش تکواندو در استان زنجان برنامه‌ حضور و یا برگزاری یک تورنمنت بین‌المللی معتبر را در تقویم ورزشی سال آینده هیئت تکواندو استان زنجان خواهیم داشت.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان با دعوت از منتقدین و نیروهای قدیمی تکواندوی زنجان برای همفکری در راستای پیشرفت این رشته ورزشی در استان، تصریح کرد: هیئت تکواندوی استان زنجان از منتقدین و افرادی که راهکار برای پیشرفت تکواندوی استان ارائه کنند استقبال می‌کند، ولی در برابر کسانی که در راستای تخریب هیئت تکواندو استان حرکت می‌کنند، ایستادگی خواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار