موحد در بهمئی:
وی با بیان اینکه هیچ کدام از داماد‌ها یا فرزندان من ماشین هفتصد میلیونی از خود ندارند، تصریح کرد: زندگی فرزندان و خانواده موحد را ببینید و قضاوت کنید
کد خبر: ۱۸۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱ 22 February 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،حجت الاسلام سید محمد موحد در  سخنرانی انتخاباتی خود در شهر لیکک بهمئی با عرض تسلیت ایام فاطمیه از هواداران خود خواست قبل از هر چیز حرمت این ایام را نگه دارند.
موحد پس از ابراز خوشبختی به جهت حضور در جمع پرشور مردم بهمئی گفت تابحال این استادیوم چنین جمعیتی به خود ندیده است و نخواهد دید.
وی گفت:این جمعیت یک جمعیتی است که در خور شان و جایگاه مردم بهمئی است و خوشحالم که بعد از سالها دوری این افتخار نصیبم شد که به عنوان کاندیدا دوباره در جمع این عزیزان غیور و شجاع حضور پیدا کنم .
موحد تصریح کرد:مردمانی که آوازه آنها در کتابهای محققان خارجی از هر ایل و تباری برتر و والاتر می درخشد، سرزمینی که به گواه باستان شناسان گهواره تمدن ایران نام گرفت.
وی افزود:مردم بهمئی این را بدانید که همین منطقه ای که امروز به گمنامی مشهور است، گاهوراه تمدن نام گرفته است و زمانی رضا خان قلدر از جنگ آورانش وحشت داشت.
کاندیدای حوزه انتخابات کهگیلویه تصریح کرد: ذخایر نفتی این خطه توانایی این را دارد که جوانان این مرزوبوم در عسلویه، ماهشهر و بندرعباس به آن‌ها غیربومی خطاب نکند.
موحد افزود: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های مختلف و با این تاریخ و تمدن ما نباید شاهد باشیم مهر محرومیت بر چهره آن حک شده باشد.
موحد به نمونه‌هایی از خدمات دوران نمایندگی خود برای بهمیی اشاره کرد و گفت: شهرستان شدن بهمئی امری محال بود اما به لطف خدا به وحدت نیروهای شهرستان با گرایش‌های مختلف و پیگیری حقیر شاهد بودیم با اینکه به لحاظ جمعیت شرایط را نداشت اما شهرستان شد. مراکز بهداشت توسعه شهری، زیربنایی، احیای طرحهای کشاورزی از جمله مهم‌ترین خدماتی بود که انجام گرفت.
این کاندیدای مجلس تصریح کرد: با برنامه آمدم‌‌ همان طوریکه در یک مدت معین به لطف خدا و همکاری دولت‌های مختلف توانستم روزیکه منطقه را ترک می‌کنم روستای بدون آب، برق، جاده، فضای آموزشی و… نداشته باشیم.
موحد با بیان اینکه کسانی که الان با ماشین‌های آخرین مدل در روستا‌ها پرسه می‌زنند و ادعا دارند کاری انجام نشده است، تاکید کرد: من را به سخنی وامدار که خیلی چیز‌ها را بگویم.
وی افزود: آن روزیکه بنده این مناطق را پیاده می‌رفتم امکان عبور نبود جاده کجا بود؟ آب کجا بود؟ زیرساخت کجا بود؟
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: موحد فردی از جنس مردم و برای مردم است برای این حرفم مستند دارم.
وی با بیان اینکه هیچ کدام از داماد‌ها یا فرزندان من ماشین هفتصد میلیونی از خود ندارند، تصریح کرد: زندگی فرزندان و خانواده موحد را ببینید و قضاوت کنید.
این کاندیدای مجلس خطاب به هوادارانش گفت: شما پیروز هستید به شرطی که اگر یک طرف قورت شما را سیلی زدند طرف دیگر را هم آماده سیلی کنید.
موحد خود را مرید مقام معظم رهبری و تابع دولت، قوانین ومقررات دانست و گفت: هرگونه بی‌نظمی وحرکت زشت را برنمی تابیم و هرگونه حرکت مخل آرامش ناسازگار را محکوم می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
پس چرا از اعتراض مردم چیزی ننوشتی موحدی
lمهسا
|
Italy
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
باز هم تبلیغ واسه موحد خیلی متاسفم واسه این سایت پس چرا ننوشتی مردم علیه اش شعار دادن و نزاشتن حرف بزنه
دروووود بر هاشمی ماااااا پیروزیم
ط امیربارانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
درمدت 20سال نمایندگی به اندازه چهارسال تاجگردون ویایک نماینده دیگرکارنکردحالادراین دورکه باتوجه به شرایط سنی، پایان عمرانتخاباتی اوست می خواهدکارکند واقعامسخره است وبدانیدمردم دیگه فریب نمی خورند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
سلام دوستان
من قصد نداشتم در خصوص انتخابات مطلبي بنويسم ولي چن سئوال از عاليجناب موحد داشتم كه دوست داشتم عنوان كنم
1- اقاي موحد شما گفتيد كه من شغل اينده دار براي جوانان اين ديار درست كردم جناب موحد اگر امار مي داديد كه دراين 16 سال چند تا ازاين شغلها درست كرديد خيلي خوب بود ولي فكر نميكنم كه از 200الي 300نفر دراين 16 سال اشتغال ايجاد كرديد اونهم به گفته جنابعالي در سيستان با ضايع كردن حق جوانان سيستان و بلوچستان كه از ما محرومتر هستند
جناب موحد ميدوني توي ايران خودرو سايپا فولاد مباركه ذوب اهن و شركتهاي بزرگ اين مملكت هزاران شمالي وهزاران اذري مشغول كارند كه اين از بركت نماينده هاي فعال انها بوده كه چندين نفر ازاينها را بعنوان مدير مشغول كرد وان مديران بقيه نيروها و همشهريان خود را ساپورت كردند وارتقا دادند .
شما چكار كرديد دراين 16 سال چند نفر را دراين شركتهاي استخدام كرديد چند نفر پستهاي معاونت ومديريت برايشان درست كرديد. لطفا توضيح دهيد .
جناب موحد اينهاي كه شما برايشان كار پيدا كرديد اينها را برده كرديد اين اشتغال زايي نبود بلكه يك نوع مدرن از بردگي بود كه شما براي اين عزيزان كه تعداد شان هم خيلي محدود هست ايجاد كرديد . چرا كه پشتيبان انها نبوديد واز اين عزيزان حمايت نكرديد .
اقاي موحد به اكثريت مردم اين ديار محروم احترام بگذاريد و كنار بكشيد .
اقاي موحد يك نماينده يا با شجاعت ودليري كاري را انجام مي دهد يا با التماس شما كدام دسته از اينها بوديد يادتان هر نامه كه به مراجعه كنندگانتان مي داديد درون ان نامه التماس مي كرديد تورا به جدم حضرت زهرا اين كار را انجام بده اقاي موحد مردم اين سرزمين به اسكندر مقدوني باج ندادند ولي شما با التماس وگريه مي خواستيد كار براي اين مردم انجام دهيد .
گرفتن بودجه نياز به يك متخصص دارد كه با پيگيري وهوشياري ولجاجت براي حوزه انتخابيه اش بگيرد شما ديگر پير شديد و حوصله اين كارها را نداريد و حتي تخصص ان را هم نداريد اين كار نياز به متخصص دارد كه شما نيستيد .
اقاي موحد به غير از تحصيلات حوزوي تحصيلات شما تا سيكل بوده و ديپلم هم نگرفتيد پس انتظار نداشته باشيد كه توان و تتخصص در همه كارها را داريد لذا مغرور نباش و اين ديار را با غرور خودت تباه نكن و اجازه عرض اندام به بقيه بدهيد .
لذا اقاي موحد با عدم شما ديار ما رشد بهتر داشته ودارد وبا وجود شما باز بدبختي به سراغ اين منطقه خواهد امد .
چرام هميشه پاينده باد
از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
ما به خاطر سردار حبیبی به سردار هاشمی رای می دهیم.آرای سردار هاشمی در چرام بیشتر از موحد خواهدبود.درود بر بایار....درود بر مشایخ...... درود برآرندی....درود بربناری......درود برساداتی ها
سید حسین محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
با سلام بر آمیر احمد تقوی پدر معنوی کهگیلویه...
سلام برمردان پاک و ساده دل کهگیلویه....
مردم کهگیلویه بیدار بشین....نزارین دوباره کسی به مجلس راه پیدا کنه بیشتر از این بد بختر و بیچاره تر از این بشین....بچه های شهرستان کهگیلویه نمیدونم قسمتتون شده که سفری به شهرهای شمالی یا شمال غربی یا مرکزی زده اید یا نه...کسانی که اونجا ها سفر زده اند بیان و نظر بدن و بگن که چقد شرکت چقد کارخونه بزرگ با سهمیه جذب نیروی بالا داره کار میکنن....تبریز..اردبیل..ارومیه..اصفهان...قزوین...زنجان اراک....یزد....چرا 10 تا از این شرکتا تو شهرستان خودمون نباشه....چرا جوان تحصیل کرده شهرستان ما باید بیکار باشه....چرا بیشتر کارکنان این شرکتا توانایی خواندن و نوشتن رو نداشته باشن یا در حد دیپلم باشن اما شهرستان کهگیلویه بزرگ مملو از جوانان تحصیل کرده لیسانس و فوق لیسانس باشه...واقعا چرا..چه برسر این دیار اومده....چرا این جور داری زندگی میکنیم....چرا منطقه کهگیلویه این قد محروم باید باشه؟؟مقصر کیه؟؟؟که کسی باعث و بانی این همه فلاکت و بدبختی این مردمه؟؟؟خواهشا یکی جواب بده....؟؟چرا داخل هر استان سالانه چندین پروژه ملی راه اندازی میشه اما چندیم ساله که پروژه ای ملی تو این شهرستان کسی ندیده؟؟به قول بعضی از کاندیدا ما سال2016ما آب داریم گاز داریم برق داریم دیگه چیزی لازم نداریم...الهی شکر.....ما دیگه به چیزی نیاز داریمم...همین آب و برق و گاز و تلفن ثابت داریم خدار رو شکر...چیز دیگه ای لازم نداریم...البته موبایلو هم اضافه کنید که باز هم خودش اورد...بسه دیگه....این همه فلاکت و بدبختی بسه.......جوانان بیدار باشید و بفهمید به چه کسی دارین رای میدین....چرا جوانان این دیار با اینکه بهترین استعداد رو داشتن به طرف مواد مخدر کشیده شدن...چرا......چرا......چرا.....
و هزاران چرای دیگه.......به خودتون ظلم نکنید..
خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند..." سوره مبارک الرعد، آیه 11.
بیاین با هم برای ابادی دیارمون انتخابی درست داشته باشیم و فردی رو انتخاب کنیم که دنیال خواسته این مردم باشه...مشکلات این رمدم رو درک کنه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
امشب جلسه موحد وتقوی .دیدین آمیراحمد فرزندشوتنها نزاشت. پس اگه عدل راست میگه به پدرمعنویش بپیونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
جلسه داشته باشه
هیچیو تغییر نمیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
امشب جلسه موحد وتقوی .دیدین آمیراحمد فرزندشوتنها نزاشت. پس اگه عدل راست میگه به پدرمعنویش بپیونده
آسویار
|
United States
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
موحد 16 سااااال مجلس بودی چکار کردی واسه مردم...به خدا به پیغمبر هیچ کاری نکردی..هر جا هم میری هووو میشی...خودت بفهم دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
موحد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
حسین محمدی خودت هم نمیفهمی چی میگی .
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
می خوای همین الان نتیجه نظرسنجیت رو برات از این رو به اون رو بکنم مثلا کامرانی رو اول کنم ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
بازم موحد و وعده های دروغین ۱۶سال چیکا کردی که الان دوباره میخوایی مردم رو سر کار بذاری دیگه گذشت وعده توخالی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
فیلم سوگند دروغ عدل درجمع دانشجویان. درسایت دهدشت وب موجود است. خودش میگه رفتم میرسالار وقسم خوردم که نیام اگه اومدم بهم تف کنید وبگین این آدم ملعونه. خودتان ببینید وقضاوت کنید وبعدرای بدهید .آیا به این فردمیشه اعتماد کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
ههههههههههههههه عدل دغل . دیدی ریت سه وابی
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
یک از یک بدترن. بقول شما اق میراحمد مگه همه دوره ها برا موحد دست و پا نمیشکوند حالا شده دشمن. مردم بیدار شین و عبرت بگیرین وقتی بحث قدرت میاد همه گذشتسونو فراموش میکنن. اقا میراحمد شما اگه حالا شده دشمنش فقط فقط بخاطر اقازاده خودش. همشون دزدن
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
یک از یک بدترن. بقول شما اق میراحمد مگه همه دوره ها برا موحد دست و پا نمیشکوند حالا شده دشمن. مردم بیدار شین و عبرت بگیرین وقتی بحث قدرت میاد همه گذشتسونو فراموش میکنن. اقا میراحمد شما اگه حالا شده دشمنش فقط فقط بخاطر اقازاده خودش. همشون دزدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار