فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و دستگیری باند سارقان احشام در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 18 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، ولی الله گنجیان مقدم بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای شهرستان آمل، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور كار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

گنجیان افزود: با فعال کردن گشت های انتظامی محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف در سطح روستاهای اطراف شهرستان، تحقیقات وسیعی به منظور شناسائی سارقان انجام گرفت.

گنجیان تصریح كرد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و همكاری مردم موفق به شناسایی یک باند سه نفره شده و سرانجام در یک عملیات غافلگیرانه این سه نفر را دستگیر كردند.

وی افزود: متهمان به نام های "منصور- ع" ، "اسماعیل- ح" و "فرج- ت" تاکنون در بازجویی هایانجام شده، به 8 فقره سرقت احشام در روستاهای اطراف شهرستان اعتراف كرده و تحقیق در رابطه با این موضوع ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان با بیان اینكه سارقان مذكور با تشكیل پروندهبه مقام قضائی معرفی شدند، بیان کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و كوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها است كه لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را مورد تاكید قرار دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار