استاندار هرمزگان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی استان از روستاهای جزیره لارک و هنگام بازدید کردند.
کد خبر: ۱۸۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 18 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش وجوانان نیز یکی از همراهان استاندار بود وپس از ورود به جزیره لارک مورد استقبال مسئولین محلی وشوراهای اسلامی روستا قرار گرفتند.
 
در این سفر یکروزه استاندار هرمزگان به همراه مدیران کل دستگاههای اجرایی از آب شیرین کن جزیره لارک ، تاسیسات برق ، معابر شهری وسالن چند منظوره ورزشی این جزیره بازدید کردند .
 
همچنین در این سفر نشست شورای اداری جزیره لارک به ریاست استاندار هرمزگان برگزار شد که اهالی این روستا، دهیار وشورا به بیان مسائل ومشکلات این جزیره در زمینه های بازسازی ومرمت تنها سالن ورزشی این جزیره، تامین آب شیرین کن ، تقویت سیستم برق رسانی ، اشتغال جوانان ، فعالیت بیشتر درزمینه صید وصیادی پرداختند.
 
در ادامه مدیران دستگاههای اجرایی در این زمینه ها پاسخ دادند که ابتداء غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان ضمن تشکر از جادری استاندار هرمزگان، اظهارداشت: اداره کل ورزش وجوانان استان با حمایت های مقام عالی وزارت یک سالن ورزشی چند منظوره در این جزیره احداث نموده و جهت مرمت اساسی این سالن ورزشی مبلغ 700میلیون ریال مصوب نموده وان شالله در اولین فرصت کار مرمت وبازسازی سالن در زمینه ی برچیدن سقف قدیمی ونصب سقف جدید،خرید ونصب کف پوش،رنگ آمیزی سالن ورزشی وسرویس های بهداشتی وسرویس دستگاههای خنک کننده را آغاز نمود واز استاندار نیز درخواست کرد که مبلغ یک میلیارد ریال جهت کمک به بازسازی سالن در اختیار این اداره کل قرار گیرد.
 
سپس سایر مدیران استان به تشریح اقدامات دستگاههای خود پرداختند.
 
درپایان جادری استاندار هرمزگان: ضمن تشکر از مردم خوب جزیره لارک اظهار امیدواری نمود ،بتواند با تصویب اعتبارات لازم در زمینه های مختلف در سال95 در جهت رفع مشکلات مردم این جزیره اقدام گردد، تا اهالی با خیال راحت در این جزیره سکونت داشته باشند واز آن ها خواست که در انتخابات مهم مجلس خبرگان ومجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه بطور گسترده شرکت نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار