مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نمایشگاه کتاب فراگیر و مناسب حال زائران با شرکت ناشران استان در تعطیلات نوروزی برپا می شود.
کد خبر: ۱۸۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 17 February 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی در جلسه ستاد تسهیلات زائران قم، افزود: این نمایشگاه در مسجد اهل بیت(ع) در کنار عوارضی قم - تهران جهت استفاده زائران از محصولات فرهنگی آن دایر می شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا در مبادی ورودی شهر نیز بسته های فرهنگی از جمله کتاب به زائران به ویژه کودکان و نوجوانان اهدا می شود.

دبیر کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائران قم ادامه داد: برگزای مسابقه عکس از جاذبه های معنوی و طبیعی استان، تئاتر خیابانی در بوستان ها، نمایش طنز در چند مجتمع فرهنگی، شب شعر با حضور شاعران برجسته کشور، نمایشگاه تخصصی نماز و امر به معروف و نهی از منکر در امامزاده جمال(ع) از دیگر برنامه های این کمیته برای تعطیلات نوروز است.

دانشی، استقرار روحانی برای پرسش و پاسخ و مشاوره دینی، استقرار 50 مبلغ در نقاطی از شهر جهت امر به معروف و نهی از منکر، استقرار روحانی در مدارس محل اسکان زائران، برگزاری تئاتر فاطمی در مجتمع نور، اعزام روحانی به نمازخانه های بین راهی و نظارت بر این نمازخانه ها را از دیگر برنامه های این کمیته عنوان کرد.

وی همچنین گفت: نمایشگاه های نوروزی به همراه مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع دینی و تربیتی و با رویکرد خانواده و غرفه های مشاوره مذهبی در ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) برپا می شود.

جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم در دفتر معاونت هماهنگی امور زائران استانداری برگزار شد و دبیران کمیته های مختلف این ستاد گزارشی از اقدام های کمیته های مربوطه جهت پذیرایی از زائران در تعطیلات نوروزی ارائه دادند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار