مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از راه اندازی بسترآنی پرداخت نیکوکاری با شماره گیری#8877* خبر داد
کد خبر: ۱۸۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 17 February 2016

به گزارش   تابناک از قزوین، هدایت صفری بیان کرد: یکی از رویکردهای امداد استفاده از روشهای نوین در جمع آوری وجوهات و کمکهای مردمی است که در این راستا سیستم آنی پرداخت نیکوکاری در استان قزوین راه اندازی شد.

وی ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با شماره گیری #8877* کمکها و مساعدتهای خودشان را در بخشهای مختلف  از جمله صدقه ،پرداخت نقدی و غیر نقدی ، طرحهای ویژه و...به حساب کمیته امداد واریز نمایند.

صفری افزود:این سامانه به لحاظ کاهش هزینه های مرتبط با نیروی انسانی و تجهیزات و همچنین جلوگیری از استهلاک و فرسوده شدن پول ملی و پیشگیری از سوء استفاده افراد سودجو طراحی و راه اندازی شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین ضمن تشکر از اهتمام مردم استان قزوین به امور خیرخواهانه و مساعدت و همراهی آنها با نهاد مقدس که در راستای رسیدگی به حال محرومان و ایتام پیشتاز  هستند بیان داشت: این سامانه در حال حاضر بر روی سیم کارتهای دائمی و اعتباری همراه اول و ایرانسل فعال می باشد که با وارد کردن پیش کد استان قزوین (028) در سامانه آنی پرداخت می توانند وجوهات خود را در سریعترین زمان به محرومین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین واریز نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار