برج میلاد، راه چوبی، مگامال و هایپر استار چند نمونه از فودکورت‌های ایرانی هستند که به روال سابق به فعالیت خود ادامه می دهند، اما این روزها به لطف اینترنت و موبایل می‌توانید به یک فودکورت آنلاین سر بزنید و هر نوع غذایی را که دوست دارید سفارش دهید.
کد خبر: ۱۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 16 February 2016
فودکورت (Food Court) یا تالار غذا، فضایی مشترک شامل رستوران‌ها و کافه‌ها در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و دیگر مراکز بزرگ است که در آنها انواع غذاهای سنتی و فست فود به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و مزیت آن سیر در دنیای انواع غذاها و انتخاب سریع غذای مورد نظر است.

از آنجا که معمولا فودکورت‌ها در اماکن شلوغ و پرترافیک واقع شده اند و برای رسیدن به آنها گاهی زمان زیادی از دست می‌دهیم، ساده‌ترین راه، استفاده از اینترنت و تکنولوژی است؛ کافیست برای دستیابی به دنیای غذاهای مورد علاقه‌تان به یک فودکورت آنلاین سر بزنید.

برای مثال سایت سفارش آنلاین غذای ریحون را می‌توان یک نمونه فودکورت آنلاین دانست، چراکه شما می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌های هر منطقه با منوی عکس‌دار آنها را ببینید و غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

سهیل علوی، یکی از بنیانگذاران ریحون دات کام در این زمینه می‌گوید: «سایت ریحون یک سایت سفارش اینترنتی غذا است، با این تفاوت که شما در آن می‌توانید غذای خودتان را با استفاده از منوی عکس‌دار غذاها که به طور اختصاصی عکاسی شده، انتخاب کنید؛ چیزی که آن را یک «فودکورت آنلاین» نامگذاری کرده‌ایم.»

ریحون از زمان راه‌اندازی در چند ماه گذشته مورد استقبال زیاد جوانانی واقع شده که سادگی، سرعت و جذابیت سفارش آنلاین غذا را به مراجعه حضوری به رستوران‌ها ترجیح می‌دهند.

گفتنی است که علاقه مندان برای مشاهده غذاها و رستوران‌های عضو این فودکورت آنلاین می‌توانند به سایت ریحون به آدرس http://www.reyhoon.com/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار