مدیر عامل مجمع خیرین سلامت از اهدای 90 میلیون ریال وام بلاعوض به پنج بیمار سخت‌درمان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 20 February 2016

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت از اهدای 90 میلیون ریال وام بلاعوض به پنج بیمار سخت‌درمان در همدان خبر داد.

به گزارش فارس،محمدصادق صبا با بیان اینکه خدمتگزاران مجمع خیرین سلامت از بازنشستگان اداراتی هستند که به صورت افتخاری و داوطلبانه در راستای رفع مشکلات مردم در این مجموعه فعالیت دارند، اظهار کرد: اقدامات مهمی در حوزه بهداشت و درمان، مددکاری و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها در این مجموعه انجام میشود.

وی از آموزش به 4 هزار بانوی همدانی در پیشگیری از سرطان سینه خبر داد و افزود: این اقدام با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به ساخت خوابگاه دانشجویان متأهل تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی گفت: این پروژه یکی از اقدامات مهم در حال پیگیری است که امیدواریم هرچه سریعتر آماده شده و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی کمک به بیماران سخت‌درمان با مساعدت بخش مددکاری مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و افزود: مساعدت به کودکان مبتلا به شکاف لب و کام، بیماران در انتظار کاشت حلزون، بیماران قلبی زیر 14 سال از جمله اقدامات مهمی است که در حال پیگیری بوده اما نیاز به حمایت بیشتر مسئولان در این زمینه نیز وجود دارد.

صبا با اشاره به برگزاری جلسه شورای مددکاری طی امروز گفت: شصت و هفتمین جلسه برگزار شد و در آن هفت پرونده بیماران سختدرمان (سرطان) مورد بررسی قرار گرفت.

وی از اهدای 90 میلیون ریال وام بلاعوض به این بیماران خبر داد و خاطرنشان کرد: 50 میلیون وام قرض‌الحسنه نیز به آنها تعلق گرفت.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان گفت: با رایزنی امور مددکاری مجمع خیرین همدان، یک خیر ساکن تهران حمایت مالی و معنوی خود را به پنج بیمار در قالب طرح سخاوت اعلام کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار