مسجد 14 معصوم جهانگیر آباد شهرستان دره شهر بعد از گذشت هشت سال با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۸۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 15 February 2016

مسجد 14 معصوم جهانگیر آباد شهرستان دره شهر بعد از گذشت هشت سال با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش تابناک ایلام؛"منوچهر رییسی" رئیس اداره تبلیغات اسلامی دره شهرگفت: این مسجد با زیربنای 300متر مربع و اعتبار چهارمیلیارریالی از محل کمکهای مردمی و بسیج سازندگی سپاه بعد از هشت سال ساخته شده است.

وی اظهارکرد: مردم این روستا 526 نفری برای اقامه نماز از مسجد قدیمی این روستا استفاده می کردند که با افتتاح این مسجد از این پس اقامه نماز جماعت در محیطی مناسبتر برگزار می شود.

رییسی با بیان اینکه ساخت و بهسازی مساجد یکی از مسائل مهم و آبادانی برای هر روستایی است، افزود:  ساخت، بهسازی و تلاش در جهت رونق مساجد، باقیات و صالحات و از ذخیره‌های مناسب انسان برای آخرت است.

وی تصریح کرد:به دلیل نقش مهم مساجد در عبودیت انسان ها افرادی که برای بازسازی و ساخت مساجد تلاش می کنند در ثواب عبادات مردمی که در این مسجد به راز و نیاز می پردازند شریک می شوند و حتی پس از مرگ این خیرین نیز پاداش این عبادات به پرونده آنان افزوده خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی دره شهر ضمن تقدیر از تلاش های خیرین و اهالی این روستا در بازسازی و افتتاح این مسجد، خاطرنشان کرد: مسجد باقیات الصالحات است از این رو تلاش در جهت ساخت این اماکن متبرکه آثار خیری در پرونده انسان خواهد داشت.

این مسجد با اقامه نماز وحدت توسط امام جمعه این شهرستان افتتاح شد./ف

منبع:سیمره خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار