کد خبر: ۱۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 03 April 2015

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اظهارداشت: جاده چالوس - کرج در محدوده پل های دزدبن ، زنگوله و دهانه تونل کندوان ترافیک بصورت نیمه سنگین است.

یاسر خالدی گفت در حال حاضر زمان تردد وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب جاده چالوس - کرج از تونل کندوان تا محدوده بیلغان ( میدان امیرکبیر) کرج 90 دقیقه می باشد در حالیکه در زمان عادی حدود 70 دقیقه است.

وی در خصوص وضعیت ترافیک آزاد راه قزوین - کرج نیز یادآورشد براساس دوربین های نظارتی این مرکز، تردد وسایل نقلیه در محدوده های پلیس راه مهر شهر و ترمینال شهید کلانتری شهرستان کرج نیز نیمه سنگین می باشد.

خالدی از شهروندان و رانندگان خواست برای دریافت اطلاع از آخرین وضعیت راههای و ترافیک جاده های سراسر کشور با سامانه گویای 141 و تلفن 88925252 تماس بگیرند.

رییس پلیس راه استان البرز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از یک طرفه شدن جاده چالوس - کرج از ساعت 12 امروز جمعه 14 فروردین تا سه بامداد روز شنبه 15 فروردین از شمال به جنوب (از مرزن آباد به سمت کرج) خبرداد.

سرهنگ رضا اکبری گفت: تردد وسایل نقلیه در زمان تعیین شده از میدان امیرکبیر تا مرزن آباد (دزد بن) ممنوع می شود .

وی اظهارکرد: چنانچه بار ترافیکی در این مسیر در ساعات تعیین شده کم نشود ساعت محدودیت افزایش خواهد یافت.

اکبری با بیان اینکه در این مدت تردد انوع تریلر و کامیون در جاده کرج - چالوس ممنوع است، یادآورشد: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان طرح نوروزی در مسیر کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد ضمن شکیبایی و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

رییس پلیس راه البرز در ادامه از مسافران خواست با توجه به پایان تعطیلات بازگشت خود را تقسیم سفر کنند و به ساعات پایانی شب موکول نکنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار