رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار از فعالیت 30 واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده 288 قلم کالای آرایشی بهداشتی غیرمجاز در فریدونکنار کشف شده است.
کد خبر: ۱۸۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 13 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، روح‌الله ناصحی اظهار کرد: از 3235 مورد بازرسی انجام شده از سوی این اداره در سال جاری، 303 پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده 672 میلیون و 850 هزار ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با اشاره به اینکه 205 پاکت سیگار و 288 کالای آرایشی بهداشتی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است، گفت: ارزش ریالی اقلام کشف شده سیگار برابر با یک میلیون و 180 هزار تومان و آرایشی بهداشتی 2 میلیون و 757 هزار تومان بوده است.

ناصحی با بیان اینکه 336 بار از واحدهای خبازی بازدید صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: 45 پرونده تخلف نیز از این واحدها تشکیل شد که ارزش ریالی آن برابر با 70 میلیون و 370 هزار ریال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 30 واحد تولیدی در این شهرستان در حال فعالیت هستند، گفت: از این تعداد 20 واحد فعال هستند که در 4 واحد تولیدی بیش از 50 نفر مشغول هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار افزود: 5 واحد تولیدی در فریدونکنار در بخش فرآورده‌های غذایی، 5 واحد در زمینه بهداشتی، 3 واحد در زمینه فرآورده‌های بتنی و 12 واحد تولیدی محصولات صنعتی هستند.

ناصحی در پایان با اشاره به بزرگترین مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار کرد: بازاریابی محصولات تولیدی، تامین مواد اولیه، نبود شهرک صنعتی، وام بانکی با بهره کم، بازپرداخت وام‌های بانکی و کندی اجرای مصوبات به دلیل طی مراحل اداری آن از مهم‌ترین مشکلات این واحدها است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار