نویسنده و پژوهشگر استان کرمانشاه گفت: با همکاری بنیاد روایت فتح کتاب زندگینامه شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۷۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 12 February 2016
نویسنده و پژوهشگر استان کرمانشاه گفت: با همکاری بنیاد روایت فتح کتاب زندگینامه شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه منتشر می‌شود.

حجت الاسلام یزدان پرونده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با همکاری بنیاد روایت فتح کتابی در رابطه با زندگی شهدای مدافع حرم به ویژه زندگینامه شهید مهدی نورزی را به چاپ خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر مرحله تحقیق و پژوهش این اثر را به عهده دارم و چند هفته است که با یاری خانواده این شهید بزرگوار جهت تهیه و تدوین کتاب در حال جمع آوری اطلاعاتی جامع هستم.

این پژوهشگر و فعال فرهنگی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین نگارش و تدوین این کتاب ارزشمند را عهده دار هستم و  به یاری خداوند این اثر  برای ارائه در نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت سال ۹۵ آماده می‌شود.

حجت الاسلام پرونده در ادامه گفت: این کتاب در مرحله مصاحبه قرار دارد و انتشارات کتاب نیز بنیاد روایت فتح  است.

این محقق و پژوهشگر کرمانشاهی یادآور شد: در یک نگاه عمیق می‌توان گفت نزدیک به ۸۰ درصد افتخارآفرینی و رشادت رزمنده‌ها در ۸ سال دفاع مقدس در حقیقت نتیجه ارشادهای مادران شهدا می‌باشد.

وی با اشاره به خاطره‌ای در کتاب مذکور از شهید مهدی نوروزی مبنی بر بارز بودن روحیه رزمندگی و رشادت از دوران نوجوانی این شهید بزرگوار استان کرمانشاه، افزود: شهید مهدی نورزی همچنین در خنثی کردن فتنه سال۸۸ و آرام نمودن اوضاع متشنج آن زمان و اقدامات فریب خوردگان علیه رژیم جمهوری اسلامی توانسته به عنوان یک بسیجی حضوری فعال و نقش آفرین داشته باشد.

حجت الاسلام پرونده با بیان خصوصیاتی از جمله مهربانی، شجاعت، دلاوری‌های فراوان شهید نوروزی در دفاع از حق به ویژه حریم اهل بیت(ع) اظهار داشت: در حال حاضر مرحله تدوین و گردآوری اطلاعات برای چاپ کتاب زندگینامه این شهید والا مقام بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار