معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری همدان با بیان اینکه تبلیغات حلقه مفقوده پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است، گفت: همدان باید به همگان شناسانده شود.
کد خبر: ۱۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 01 April 2015

معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری همدان با بیان اینکه تبلیغات حلقه مفقوده پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است، گفت: همدان باید به همگان شناسانده شود.

به گزارش فارس؛ محمدرضا بیاناتی  با اشاره به نرم‌افزار گردشگری ایجاد شده از سوی شهرداری همدان اظهار کرد: این نرم‌افزار علاوه بر اینکه به صورت بلوتوث در ستاد اسکان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد از طریق نرم‌افزار بازار اندروید و پورتال شهرداری نیز قابل دریافت است.

وی بیان کرد: این نرم‌افزار هرگونه نیاز یک شهروند و مسافر را در ارتباط با گردشگری در اختیار گذاشته و فرد به راحتی می‌تواند مکان گردشگری و سایر نقاط مورد نیاز خود را بیابد.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری همدان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ستاد تسهیلات و اسکان نوروزی شهرداری همدان اتوبوس گردشگری است، اضافه کرد: تاکنون استقبال خوبی از اتوبوس گردشگری صورت گرفته و هر روز از ساعات 10 و 16 علاوه بر استقرار در میدان امام (ره) در مجتمع فرهنگی عین‌القضات همدان آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

این مسئول اضافه کرد: گردشگران با اتوبوس گردشگری در مدت سه ساعت اماکن گردشگری همدان را بازدید می‌کنند که این برنامه مورد استقبال هم واقع شده است.

بیاناتی از برگزاری جشنواره‌های روزانه از ساعت 17 تا 18 در مقابل یادمان عین‌القضات ویژه مسافران و شهروندان خبر داد و متذکر شد: با اتمام ایام فاطمیه این جشن‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تالار مشاهیر واقع در یادمان عین‌القضات نیز مورد استقبال مسافران قرار گرفته، تأکید کرد: تالار مشاهیر موجب نمود یافتن وجهه استان شده است.

معاون شهردار همدان توضیح داد: مسافرانی که برای بازدید مراجعه می‌کنند اذعان دارند که ای کاش این مشاهیر از شبکه‌های ملی به مردم شناسانده شوند که ما چه عالمانی در کشور داشتیم.

این مسئول در پایان تبلیغات را حلقه مفقوده پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌ زمین دانست و یادآور شد: تبلیغات برای هر شهر همدان مهم است که بر این اساس باید جلساتی گذاشته شود تا تصمیمی برای تبلیغات گرفته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار