کد خبر: ۱۷۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 11 February 2016


مردم ولایی و با بصیرت استان البرز امروز با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن 57، امروز در سراسر کشور راهپیمایی پرشوری برگزار شد.

مردم بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌های مختلف استان البرز نیز همراه با دیگر اقشار جامعه با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند.

امروز همزمان با سراسر کشور مردم 16 شهر و 6 شهرستان استان البرز فریاد لبیک یا خامنه‌ای سرداده و به جهانیان ثابت کردند که دست از پیروی از راه شهدا و امام شهیدان خمینی کبیر (ره) بر نمی‌دارند.

اکثر شعارهایی که امروز مردم استان البرز سردادند، در حقیقت اثبات تجدید میثاق با ولایت بود و بیشترین شعارها فریاد "لبیک یا خامنه‌ای" است.

مردم شهرستان‌های کرج، اشتهارد، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با حضور گسترده و ده‌ها هزارنفری خود بار دیگر نشان دادند که راه شهدا در ایران اسلامی با قاطعیت ادامه می‌یابد.

خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان البرز پیشاپیش راهپیمایان حضور داشتند. خانواده سرداران شهید آجرلو در کرج، خانواده سردار رشید سپاه اسلام اصل دهقان در نظرآباد و خانواده سرداران شهید نژاد فلاح در ساوجبلاغ امروز نیز با حضور تاثیرگذار خود در راهپیمایی به جهانیان ثابت کردند که این مردم پیرو راه شهدا و امام شهیدان (ره) هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار