فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: هر قدمی که در راهپیمایی22 بهمن برداشته می شود و هر شعار "مرگ بر آمریکایی" که داده می شود و هر مشت گره کرده، نگهبانی برای حراست و پاسداری از خون شهدای انقلاب و لبیکی به رهبر عزیز انقلاب است.
کد خبر: ۱۷۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 10 February 2016
 به گزارش تابناک از قزوین ، محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گویی با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه مبارک فجر و 22بهمن ماه 57 یادآور پیروزی انقلابی است که بزرگ‌ترین تحول و معجزه الهی در عصر حاضر به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه 22 بهمن ماه یوم‌الله است، عنوان کرد: این روز مبارک، روز غلبه حق بر باطل، ایمان بر کفر، نور بر ظلمت، دانایی بر جهل و عزت بر ذلت به رهبری امام خمینی(ره) حکیم و پرچمدار اسلام ناب محمدی که ملت در اجرای فرمانش چون دریایی خروشان سر از پا نمی شناختند.

والدی با اشاره به بیانات رهبری در روزهای اخیر، خاطر نشان کرد: به حول و قوه الهی ملت ایران در روز 22 بهمن با وحدت کلمه و اتحاد خود همه مستکبرین از جمله آمریکا، انگلیس و صهیونیستها را همانند گذشته مبهوت خواهد کرد، ملتی هوشمند که دارای ایمان، ابتکار و آزادی ناشی از اسلام و انقلاب است هیچگاه در حرکت رو به جلو خود متوقف نخواهد شد.

این مسئول یادآور شد: راهپیمایی و انتخابات از جمله صحنه هایی است که دشمن چشم به آن دارد که نقشه های شومش را بر اساس آن برنامه ریزی کند؛ هر قدمی که در راهپیمایی22 بهمن برداشته می شود و هر شعار "مرگ بر آمریکایی" که داده می شود و هر مشت گره کرده، نگهبانی برای حراست و پاسداری از خون شهدای انقلاب و لبیکی به رهبر عزیز انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تأکید کرد: حضور مردم در راهپیمایى ۲۲ بهمن و همه راهپیمایى‏ هایى در جهت تحکیم و تقویت نظام اسلامى است و حضور یکپارچه و غیرتمندانه عموم مردم در راهپیمائی یوم اله 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان و سیلی جانانه‌ای برصورت یاوه‌گویان و استکبار جهانی خواهد زد.

حضور در انتخابات لرزه بر اندام دشمنی است که آرزوی حذف شعار "مرگ بر آمریکا" را دارد

والدی با تأکید بر اینکه حضور در صحنه انتخابات نیز همانند حضور در عرصه راهپیمایی 22 بهمن می باشد، گفت: حضور در انتخابات لرزه بر اندام دشمنی است که آرزوی حذف شعار "مرگ بر آمریکا" را دارد؛ هر رای و هر حضور فارغ از اینکه به چه کسی و به چه جناحی رای داده می شود، رفراندم و تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران و مهر تاییدی بر ایستادگی همیشگی و مقاومت و استمرار آرمان های امام سفر کرده است.

وی تصریح کرد: امروز ملت های بیدار اسلامی با الگو گیری ازطنین آزادی خواهی انقلاب اسلامی ایران در حال تکرار انقلابی هایی از جنس آزادی هستند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری"دهه مبارکه فجر، حقیقتاً فجر سعادت این ملّت بزرگ و بلکه فجر سعادت ملّت‌های اسلامی است.

این مسئول ابراز کرد: دشمنان باید بدانند که با ملتی آگاه، بصیر و دشمن شناس روبرو هستند که اسیر ترفندها نشده و فریب فتنه ها و دروغ های آنان را نمی خورند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه اظهار کرد: امروز همچون سی و هفت سال گذشته نسل جدید انقلاب نشان داده که در در تبعیت از ولی فقیه و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلابی و اسلامی خود، به هیچ وجه اهل کوتاهی و مماشات با دشمن نیست و همواره انقلابی رفتار می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار