ائتلاف و وحدت در انتخابات به یک دغدغه همیشگی برای اصولگرایان تبدیل شده و گویا قرار نیست اصولگرایانی که معتقدند بر روی اصول اشتراک نظر دارند بر روی مسیر نیز به یک وحدت دست یابند.
کد خبر: ۱۷۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 10 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین ، یکی از مهم‌ترین دغدغه ها در هر انتخاباتی ایجاد یک وحدت رویه و ائتلاف در بین کاندیداها است و این امر برای احزاب و جریان‌‌ها یک ضرورت مهم محسوب می شود اما گویا در جریان اصولگرایی حضور به هر قیمتی و پا فشاری بر روی اصولی که رنگ و بوی تفکر شخصی دارد به یک عادت تبدیل شده است.
انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر بهانه ای شده است تا جریان اصول گرایی بار دیگر دور یک میز بنشینند و برای وحدت و چگونگی حضور در انتخابات با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند!! و گویا این بار نیز کما فی السابق دوستان اصولگرا قصد ایجاد یک هارمونی وحدت در جریان خود را ندارند.
این دوستان که بی شک همه نیز دغدغه انقلاب را دارند حضور خود را در انتخابات یک امر ضروری دانسته و گویا این حس ادای تکلیف به قدری قوی است که هیچ خرد جمعی و تلاش دیگران نیز این افراد را به وحدت متقاعد نخواهد کرد.
این عده فراموش کرده اند که همین حس ادای تکلیف، جریان اصولگرایی را در سال 92 با چه مشکلاتی روبرو کرد و بازهم تأکید میکنم که گویا این عده نمی خواهند از گذشته برای امروز درس بگیرند.
کاندیداهای جریان اصولگرایی در استان قزوین این روزها هر کدام بر مسیری می روند که تنها خود فکر میکنند صحیح است. سید مرتضی حسینی، فاطمه محمدبیگی، لطف الله سیاهکالی مرادی، شیرمحمدی ، علی فلاح و شکراله طاهری در حالی حاضر نیستند که بر یک لیست واحد به اجماع برسند که فرصت زیادی تا انتخابات باقی نمانده است.
جبهه پایداری و حزب موتلفه بر روی مرتضی حسینی و فاطمه محمدبیگی به اجماع رسیده است . از یک سو لطف الله سیاهکالی مرادی نیز اعتقادی بر شاخص های فعلی ائنتلاف ندارد. شیرمحمدی ، علی فلاح و شکراله طاهری نیز بدون توجه به نتیجه ائتلاف مسیر خود را می روند .
همه اینها نوید یک انتخابات با حاشیه در جریان اصولگرایی را خواهد داد . انتخاباتی که نوای خوش وحدت به عنوان یک آرزوی همیشگی از آن شنیده نمی شود .
تمام این موارد در حالی است که جریان اصلاحات در استان قزوین که تا پیش از این  معتقد بود شورای نگهبان با یک برخورد سلیقه‌ای او را از گردونه انتخابات کنار گذاشته این روزها ندای وحدت را سرداده و حتی بر روی ورود کاندیداهایی از نسل نو خبر میدهد.
ائتلاف اصولگرایان در استان قزوین در حال تبدیل شدن به یک آرزو است و امیدواریم روزی  این ارزو محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار