کد خبر: ۱۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 31 March 2015

 به گزارش  خبرنگار تابناک تبریز  به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، مهندس محمدحسین حسن‌زاده مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز ، با اشاره به برنامه ها و اقدامات این سازمان در روز 13 فروردین گفت: روز طبیعت، روزی است که باید به سخاوت، قداست و پاكي زمين احترام گذاشت. 

وی  اظهار داشت: تمامی پرسنل سازمان پارکها، آماده ارایه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی در روز طبیعت هستند.

مهندس حسن زاده در ادامه افزود: ناظران فضای سبز در روز طبیعت، در تمامی پارکها حضور داشته و با همکاری و مشارکت شهروندان عزیز، تدابیر لازم جهت صیانت از فضای سبز شهری به کار گرفته می شود.

وی با بیان اینکه باید توجه ویژه ای به حفظ پاكيزگي طبيعت در این روز، صورت پذیرد، گفت: در همین راستا، طرح توزيع كيسه هاي زباله تر و خشك در بين شهروندان و مسافران با همكاري سازمان های مديريت پسماندهاي شهرداري تبريز و اداره كل حفاظت محيط زيست استان، اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به حضور پرازدحام شهروندان در تفرج گاه هایی نظیر  ائل گلی، ائل داغی و عباس میرزا در روز طبیعت، ابراز داشت: از همین رو برنامه ریزی های لازم برای فراهم کردن شرایط مطلوب جهت ارایه خدمات مناسب در این مکان ها، صورت گرفته است.

وی، تامین آب آشامیدنی و همچنین تعبیه مخازن آب برای شستشوی ظروف را یکی از ضروری ترین نیازهای شهروندان در روز طبیعت قلمداد کرد و گفت: خوشبخاته شرایط لازم برای تامین این نیاز در مکان های مذکور، فراهم شده است.

مهندس حسن زاده با تاکید بر اینکه طبیعت متعلق به همه است و عموم مردم باید بر حفظ و نگهداری آن اهتمام داشته باشند، گفت: از شهروندان عزیز انتظار داریم که از ریختن زباله در پارک ها و معابر و فضای سبز و باغات جداً خودداری نمایید و از قطع نهال و اشجار و صدمه زدن به درختان و گلها توسط فرزندان جلوگیری کنند.

مهندس محمدحسین حسن‌زاده در پایان اظهاراتش ضمن تقاضا از شهروندان برای خودداری از روشن کردن آتش در محوطه های فضای سبز، عنوان داشت: از عموم مردم آگاه و با فرهنگ، مشارکت در حفظ سرمایه سبز شهری را خواهانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار