فرماندار تاکستان گفت: حماسه 19 بهمن سال 57 یادآور حضور پرشور و موثر مردم این استان در مبارزه علیه رژیم ستمشاهی است.
کد خبر: ۱۷۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 08 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، حیدری در آیین گرامیداشت حماسه 19 بهمن مردم تاکستان افزود: مردم تاکستان در 19 بهمن سال 57 با بستن راهها و مسیرهای ارتباطی از تردد یک تیپ نظامی رژیم پهلوی که قصد برخورد با مبارزین را داشتند، جلوگیری کردند.

وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهارکرد: در طول این ایام 52 طرح مختلف با 600 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده و یا در روزهای باقیمانده افتتاح می شود.

فرماندار تاکستان در ادامه به فعالیت های عمرانی، خدماتی دولت تدبیر و امید در تاکستان اشاره و اضافه کرد: اجرای سیستم آبیاری نوین در سطح شش هزار و 500 هکتار و همچنین داربستی کردن سه هزار هکتار از باغ های انگور از جمله این فعالیت ها بوده است.

حیدری یادآور شد: داربستی کردن چهار هزار هکتار از باغ های انگور این شهرستان نیز در دستور کار و پیگیری قرار دارد.

وی گفت: با اقدامات عمرانی انجام شده میزان پسآب های شهر تاکستان که موجب ایجاد مشکل برای شهروندان می شد از 100 به 20 درصد کاهش یافته است.

حیدری همچنین، شناسایی و رفع تعرض و تصرف در حوزه زمین در بخش های ضیاء آباد و اسفرورین را از دیگر فعالیت های انجام شده در حوزه عمرانی در دولت تدبیر و امید یاد کرد.

شهرستان تاکستان با دو هزار و 538 کیلومتر مربع، 173 هزار نفر جمعیت، چهار بخش مرکزی، اسفرورین، خرمدشت و ضیا آباد، 9 دهستان و پنج شهر و 155 پارچه آبادی در 35 کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.
برچسب ها: تاکستان ، قزوین ، تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار