بارش برف شدید تردد خودروها را در محورهای کندوان ، هزار و فیروزکوه از جاده های اصلی منتهی به پایتخت را با کندی مواجه کرد.
کد خبر: ۱۷۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 08 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت : هم اکنون بارش برف درمحورهای کندوان، هراز و فیروزکوه دراین استان ادامه دارد و این بارش ها در محور کندوان با شدت بیشتری در حال باریدن است.

عباسعلی نجفی افزود : با تلاش گروه های راهداری زمستانی مستقر در محورهای استان مازندران تمام این محورها با وجود بارش شدید برف باز و تردد در آن برقرار است.


وی اضافه کرد : بارش برف در این محورها از صبح امروز شروع و همچنان ادامه دارد و گروه های راهداری زمستانی مستقر در منطقه با کمک پلیس راه و سایر گروه های زمستانی مستقر در جاده های استان آماده خدمات رسانی به مسافران در این محورها هستند.


اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی استان را برای سه روز آینده تمام ابری همراه با بارش باران که این بارش ها در ارتفاعات همراه با برف و باد شدید خواهد بود.


براساس گزارش هواشناسی با ورود جریان سرد شمالی به این استان دمای هوا در این استان شمال کشور نیز تا پایان هفته جاری بین 12 تا 20 درجه کاهش خواهد یافت.


دمای فعلی شهر ساری مرکز استان مازندران هفت درجه سانتیگراد است که در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته دمای هوا در این شهر پنج درجه سانتیگراد کاهش یافت.


در حال حاضر گلوگاه در شرق مازندران با 8درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین و بلده نور با پنج درجه زیر صفر سردترین منطقه استان را دارند.


مازندران دارای سه هزار و 600 کیلومتر محور برف گیر است که در زمستان سال جاری 33 گروه راهداری با380راهدارو 228 دستگاه ماشین آلات در این محورها مستقر شدند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار