استاندار آذربایجان غربی:
استاندار آذربایجان غربی گفت: با احتساب ۱۵۰۰ تخت در قالب بیمارستان جدید و نوسازی حداقل ۲۰۰۰ تخت در برخی بیمارستان‌ها در آذربایجان غربی، نیاز به ۳۵۰۰ تخت جدید در این منطقه احساس می‌شود.
کد خبر: ۱۷۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 07 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، قربانعلی سعادت در دیدار با مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: این استان با چند کشور هم مرز است لذا بیماری‌های مختلفی نیز استان را تهدید می‌کند و از طرف دیگر نیازمند تقویت زیر ساخت‌های عرصه سلامت در استان هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: در حال حاضر با کمبود 1500 تخت بیمارستانی مواجه هستیم که اگر تخت‌های فرسوده بیمارستانی را نیز به آن اضافه کنیم به 3500 تخت بیمارستانی نیازمندیم.

وی اظهار داشت: باید در آذربایجان‌غربی به سرعت بیمارستان‌سازی کنیم و پروژه ساخت بیمارستان 600 تختخوابی برای استان بسیار مهم و ضروری است و اهتمام جدی برای ساخت این بیمارستان در مجموعه مدیریتی استان وجود دارد.

سعادت گفت: با توجه به اینکه استان آذربایجان‌غربی روی خط سرطان قرار دارد، لازم است در این‌باره نیز تمهیدات اساسی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: هرچند برای مداوای بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان خیریه‌ای در استان فعالیت می‌کند که در حال توسعه نیز هست ولی لازم است در مباحث درمانی این بیماران، در این رابطه نیز همکاری تنگاتنگی با مراکز پیشرفته دنیا داشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار