فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز از برگزاری 200 برنامه همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 05 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در دهه فجر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر 200 برنامه در سطح شهرستان البرز از سوی این ناحیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سومین روز از ایام دهه فجر قرار داریم، افزود: طی این سه روز بخشی از برنامه‌های تعیین شده به اجرا درآمده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نواختن زنگ انقلاب، تجدید میثاق ائمه جمعه و فرماندهان سپاه شهرستان البرز، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با 11 خانواده شهید، افتتاح پروژه‌ کشاورزی روستای حسن‌آباد، برگزاری نشست سیاسی، بصیرتی بانوان و برگزاری مجمع عالی بسیج اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز اضافه کرد: امروز نیز افتتاح چندین پروژه با حضور استاندار قزوین و برگزاری دو یادواره شهدا در این شهرستان صورت گرفت.

حیدری اضافه کرد: اغلب برنامه‌ها در حوزه‌ها و رده‌های مقامت صورت گرفته و مابقی برنامه‌ها با هماهنگی سایر نهاد‌های شهرستان البرز از جمله سازمان تبلیغات و نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.

این مسئول، برگزاری یادواره‌های شهدا با عنوان شهدای آبروی محله، دیدار با تمام خانواده شهدا، برگزاری جشن‌های انقلاب در تمام شهرهای شهرستان البرز، اعزام 400 نفر از دانش آموزان دختر به اردوی راهیان نور را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در دهه فجر عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و آگاهی بخشی‌ مردم نسبت به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی، نفوذ، تهدیدات و آسیب‌های انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده برای دهه مبارک فجر است.

حیدری افزود: برپایی نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب و ورود امام خمینی (ره) به کشور، افتتاح پایگاه‌های مقاومت اصناف و کارمندی و پروژه‌های کشاورزی و المان شهدای بیدستان نیز طی دهه فجر صورت می‌گیرد.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار