رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور در نشست بصیرتی کمیته امداد قزوین:
رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به این که یکی از مهم ترین اهداف امام راحل روشنگری و نجات بشر در همه جوامع است گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه دهنده آرمان های امام راحل است.
کد خبر: ۱۷۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 05 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد امیرخانی در نشست بصیرتی صالحین که صبح امروز در کمیته امداد امام خمینی استان قزوین برگزار شد با بیان اهداف انقلاب اظهار کرد: هدف امام(ره) روشنگری و نجات همه بشریت است و مردان ایران این توفیق را داشتند که میزبانی این انقلاب را داشته باشند.

وی  با اشاره به مسیر گشایی دین مبین اسلامی در انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: امام(ره) با وقوع انقلاب یک تمدنی برپا کردند که این تمدن می‌خواهد سعادت اخروی را در پی داشته باشد، وقتی هدف و الگو از انجام کاری توجه به خداوند باشد می توان آینده ای درخشان برای آن ترسیم کرد.

رئیس بسیج کارمندان کشور ادامه داد: امام(ره) از حکومت جهانی اسلامی سخن می‌گفت و نیز برقراری عدالت در سرتاسر کره زمین را پیش‌بینی می‌کرد.

امیرخانی یادآور شد: تمدن غربی می‌گوید که ما حق خدایی بر کره زمین داریم و ما تشخیص می‌دهیم که بشر امروز به شیوه‌ای که خودمان ترسیم کرده‌ایم، قدم بردارد.

این مسئول عنوان کرد: اهداف این انقلاب شعاعی دارد به وسعت سرزمین ایران قطعاً هدف امام روشنگری و نجات همه بشریت است و مردمان ایران این توفیق را داشتند که میزبانی این انقلاب را داشته باشند.

رئیس بسیج کارمندان کشور به اهمیت برگزاری نماز جماعت اول وقت در ادارات و سازمان‌ها اشاره و مطرح کرد: ما شیوه‌های جدید ترویج نماز جماعت اول وقت را در ادارات تهیه و در اختیار مدیر دستگاه‌ها، امام جماعت، فرمانده پایگاه و سرگروه‌های صالحین قرار می‌دهیم تا آن را اجراء کرده و جان تازه‌ای به این امر داده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار