معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان قزوین از ارائه‌ی خدمات نظرسنجی برای کاندیدای انتخابات قزوین خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 03 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی گلدوزها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، اظهار کرد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) از  مراکز تابعه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، با هدف رفع نیازهای پژوهشی سازمان‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر دولتی و غیردولتی ایجاد و با تاکید بر بکارگیری معیارهای دقیق علمی و فنی، رعایت و حفظ موضع بی‌طرفی در قبال مسائل و موضوعات مورد بررسی و استفاده پژوهش‌گران متعهد و متخصص و پرسش‌گران حرفه‌ای، تاکنون متولی اجرای طرح‌های ملی و استانی متعددی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به انتخابات پیش رو، مرکز ایسپا به منظور شفاف‌سازی مسیر رقابت سالم و ترسیم نقشه راه جهت برنامه‌ریزی بهتر کاندیداها، امکان اجرای نظرسنجی انتخاباتی به‌صورت روندپژوهی را برای تمامی داوطلبان فراهم ساخته است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان قزوین اضافه کرد: از  نتایج این طرح می‌توان به تعیین «میزان مقبولیت نسبت به سایر رقبا»، تعیین «میزان گرایش طیف‌های مختلف به یک کاندیدا به تفکیک جنس، سن و میزان تحصیلات.»، «میزان رأی در مناطق مختلف جهت تعیین نقاط هدف تبلیغات محلی» و «میزان اثرگذاری برنامه‌های ویژه تبلیغی در مخاطبان» و «روند رشد یا تنزل محبوبیت کاندیدا در نقاط گوناگون حوزه انتخابیه در 3 موعد زمانی قبل انتخابات» اشاره کرد.

گلدوزها یادآور شد: این مرکز آمادگی خود را جهت انجام نظرسنجی‌های تخصصی انتخاباتی اعلام می‌کند و در این خصوص کارشناسان این مرکز با شماره تماس 33662274-028 آماده مشاوره و پاسخ‌گویی هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
با تشکر یقینا شهور وندان قزوین عزم را جزم کرده اند همه در انتخابات مشارکت کنند و اخبار کوچه بازار حکایت از پیشتازی مهندس زرابادی میباشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار