فرماندار شیراز گفت: پس از برجام برای تقویت ارتباط بیشتر با مشتری لازم است انقلابی در روند اداری و اجرایی بانک‌ها صورت گیرد. خبرگزاری فارس: لزوم ایجاد انقلاب در روند اداری بانک‌ها برای تقویت ارتباط با مشتری
کد خبر: ۱۷۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 03 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حیدر عالی‌شوندی بعد‌ از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از شعبه بانک دی که 60 درصد از سهام‌داران آن را خانواده ایثارگران و شهدا تشکیل می‌دهند با تاکید بر لزوم ایجاد انقلاب در روند اداری بانک‌ها، در سخنانی اظهار داشت: انتظار می‌رود این بانک‌ توجه ویژه‌ای به خانواده معظم شاهد و ایثارگر که سهام‌داران بانک دی هستند از خود نشان دهند چراکه امنیت کشور مدیون ازخودگذشتگی آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه هر سیستم اداری و بانکی در گرو مشتری‌مداری است که باید سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌های تمام دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز در این جلسه اظهار داشت: شهدا رسالتی داشتند که با فدای جان خود که بزرگ‌ترین دارائی‌شان بود انقلاب اسلامی ایران را بیمه کردند.

رجب‌علی راهی خاطرنشان کرد: شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت (ع) و دارای اماکن زیارتی، فرهنگی، گردشگری و تاریخی در جذب گردشگر داخلی و خارجی می‌تواند در رتبه نخست کشور در این زمینه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بیش از 60 درصد مراودات تجاری با کشورهای همسایه از طریق استان فارس انجام می‌گیرد و برای افزایش صادرات نیاز به توسعه و ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها بیش از گذشته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بیان داشت: فارس با یک‌هزار و 281 گلزار شهدا چهارمین استان از لحاظ ایثارگری در کشور محسوب می‌شود که بیمه 196 هزار نفر از خانواده‌های جانبازان، آزادگان و شهدا با اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

راهی اضافه کرد: خانواده شهدا و ایثارگران که ارزشمندترین قشر جامعه به‌حساب می‌آیند سهام‌داران بانک دی هستند و نیاز به حمایت بیشتری از سوی این بانک دارند.

مدیرعامل بانک دی در ادامه این جلسه از راه‌اندازی سامانه هوشمند برای نخستین بار در نظام بانکی این بانک در اسفندماه سال جاری خبر داد و افزود: در این سامانه حوزه‌های مختلف پولی و بازار سرمایه با یکدیگر لینک می‌شود که به‌صورت یکپارچه مشتریان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

محمد شفیعی‌زاده خاطرنشان کرد: از طریق این سامانه مشتریان می‌توانند سفارش خریدوفروش سهام ارائه دهند و در حوزه خدمات بیمه‌ای از ظرفیت بیمه دی نیز بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: با تقویت زیرساخت‌های بانک دی، خانواده شهدا می‌توانند از ابزارهای الکترونیکی به‌راحتی استفاده کنند.

مدیرعامل بانک دی بیان داشت: اگر در مسیر مجاهدت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و با تبعیت از مقام معظم رهبری و در محور ولایت‌فقیه گام برداریم بسیاری از مشکلات و معضلات اقتصادی و فرهنگی مرتفع می‌شود و کشور به جایگاه اصلی خود می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار