معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی و جایگزینی تاکسی های فرسوده همزمان با سراسر کشور از روز دوشنبه و به مناسبت آغاز دهه فجر در شهرهای مختلف این استان از جمله یاسوج آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 02 February 2016
پژمان نیک اقبالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح تا پایان ایام الله دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد و سایر نقاط کشور ادامه دارد.
وی بیان کرد: تاکسی های یاسوج یک هزار و 44 دستگاه است که از این تعداد 385 دستگاه فرسوده و تا مدل سال 83 است که باید نوسازی و تاکسی های جدید جایگزین آنها شود.
نیک اقبالی اظهار کرد: تسهیلات 200 میلیون ریالی با نرخ سود 16 درصد و دوره بازپرداخت 48 ماهه از سوی بانک های ملت، تجارت و پارسیان کهگیلویه و بویراحمد به متقاضیان جایگزینی تاکسی های فرسوده این استان پرداخت می شود.
وی عنوان کرد: نام نویسی متقاضیان از طریق سامانه نوسازی ناوگان فرسوده ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به نشانی اینترنتی www.nosazin.org انجام می شود.
نیک اقبالی ابراز داشت: متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد با تهیه مدارک شناسایی لازم و اسناد تاکسی فرسوده در اولین فرصت به این سامانه مراجعه و نام نویسی کنند.
وی افزود: خودروهای جایگزین که به متقاضیان تحویل داده می شود شامل پژو 405 و سمند با موتور پایه گازسوز است و زمان تحویل آنها نیز از اسفند امسال تا شهریور 95 خواهد بود.
نیک اقبالی مهمترین هدف اجرای این طرح در کهگیلویه و بویراحمد و سایر نقاط کشور را کاهش آلایندگی هوا و مصرف سوخت اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار