تابناک: رئیس داشنگاه علوم پزشکی استان مرکزی، فرارسيدن دهه مبارك فجر، وحضور پر شور و شعور هموطنان در راهپيمايي یوم الله 22 بهمن ميثاق دوباره ملت ايران با آرمانهاي نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۱۷۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 01 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت همیشه بیدار در صحنه و کلیه دانشگاهیان و همکاران حوزه سلامت تبریک گفت.

در متن اين پيام آمده است:

بسمه تعالی

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا -81)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

 انقلاب اسلامي ايران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی ، سرآغاز فصلي برجسته در تاريخ سياسي ايران بوده است ، انقلابي كه ماندگاري خود را مرهون جانبازی‌ها، فداكاری‌ها و رشادت‌های همه شیرزنان و غیور مرداني است كه برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظامي اسلامي و عدالت محور، از جان و مال خويش گذشتند تا در نهايت خورشيد ديانت و آزادگي بر پهن دشت ايران اسلامي تابيدن گرفت.

اینک پس از گذشت سی و هفت سال از عمر پرخیر و برکت نظام اسلامی، باید ببینیم وظیفه ما در قبال این موهبت الهی چیست و چگونه باید به تکلیف خود عمل نموده و بیشترین تلاش خود را جهت حمایت از دستاوردهای این انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام دهیم.

امسال در فضايي كه لغو تحريم ها و حلاوت به ثمر نشستن تلاش هاي مستمر و دلسوزانه دولتمردان و تيم مذاكره كننده هسته اي  براي احقاق حقوق ملت ، كام هموطنان را شيرين ساخته و نسيم تدبير، روحيه اميد و خودباوري را بر پيكره ايران اسلامي دميده است ، فرارسيدن دهه مبارك فجر، وحضور پر شور و شعور هموطنان در راهپيمايي یوم الله 22 بهمن ميثاق دوباره ملت ايران با آرمانهاي نظام و انقلاب است.

بی شک پرچم عزت و استقلال که توسط امام راحل (ره) به اهتزاز درآمده و با دست با کفایت مقام معظم رهبری برافراشته نگه داشته شده است ، عطر جانفزای شهادت پاک ترین فرزندان این کشور را به مشام انسانهای آزاده می رساند و جان مظلومان و ستمدیده گان را در سرزمینهای اسلامی به وجد آورده و روح اتحاد و برادری را در میان ملتهای مسلمان احیاء می نماید .

اينجانب به عنوان عضو کوچکی از ملت عظيم ايران اسلامي بهار شكوهمند انقلاب اسلامي ايران را به رهبر فرزانه انقلاب، امت شهید پرور ايران و آزادی‌خواهان جهان، جامعه‌ دانشگاهي كشور به ویژه همکاران حوزه سلامت تبريك و تهنيت گفته و ضمن دعوت از همگان براي حضور شكوهمند در راهپيمايي حماسي 22 بهمن، از پيشگاه حضرت احديت، سعادتمندي و توفيقات روزافزون اين ملت را آرزومندم و اميدوارم كه جامعه دانشگاهي كشور مثل هميشه با تأسي بر آن امام عزیز و¬تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي و با تلاش¬، كوشش، همكاري و همدلي اهداف انقلاب شكوهمند اسلامي را در دستيابي به استقلال، آزادي فرهنگ و اقتصاد محقق سازند .

دکتر حسن طاهر احمدی -  12 بهمن ماه 1394

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار