معاون جوانان هلال احمر استان اردبیل با اشاره به آمار بالای وقوع حوادث جاده ای در پارس آباد گفت: این شهرستان مرزی جزو مناطق حادثه خیز کشور است.
کد خبر: ۱۷۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 27 January 2016
به گزارش ایرنا ، عزت الله ضربی روز چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر پارس آباد افزود: حوادث جاده ای در این شهرستان از جمله حوادثی است که به صورت مستمر در این شهرستان رخ می دهد ، بنابراین هلال احمر این شهرستان باید بیشتر در این مورد آمادگی داشته باشد.
وی با اشاره به وظایف خطیر جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این جمعیت فراتر از یک سازمان اداری کار کرده و در هر ساعتی از شبانه روز در کنار مردم حادثه دیده حضور دارد.
وی با بیان اینکه حوادث و بلایا در هر ساعتی از شبانه روز می تواند هموطنان را گرفتار کند افزود: برای امداد رسانی به حادثه دیدگان هلال احمر آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان است.
وی گفت: کارکنان ، اعضا و داوطلبان هلال احمر به معنای واقعی کلمه به هموطنان خدمت می کنند و این خدمت در هر زمان و مکانی انجام می شود.
سعید جوادزاده ، مسوول حراست جمعیت هلال احمر استان نیز در این آیین گفت: هلال احمر پارس آباد حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیازمندان است ، از این رو انتظار می رود سرپرست جدید هلال احمر پارس آباد که خود از خانواده این جمعیت است با برنامه ریزی منسجم برای پیشبرد اهداف جمعیت بکوشد.
در این مراسم با قدردانی از زحمات چند ساله پرویز حیدری ، داور طاعتی به عنوان سرپرست جدید هلال احمر شهرستان پارس آباد معرفی شد.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار