مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: ۲۱ درصد از طلب ذرت‌کاران این استان به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت شد.
کد خبر: ۱۷۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 27 January 2016
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: ۲۱ درصد از طلب ذرت‌کاران این استان به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

حسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: 90 هزار تن ذرت از ابتدای فصل خرید تا دهم دی ماه امسال از ذرت‌کاران مناطق گرم و سرد این استان خریداری شده است که به دلیل نبود وجه کافی در صندوق شرکت مذکور هم اکنون بخشی از طلب این کشاورزان با تأخیر چند ماهه پرداخت شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه کل بدهی شرکت پشتیبانی امور دام به ذرت‌کاران استان را 700 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: هر کیلوگرم ذرت با سه درصد افت مفید و یک درصد افت غیر مفید حداکثر 960 تومان محاسبه شده است.

احمدی اظهار کرد: بیشترین خرید تضمینی ذرت با 60 هزار تن مربوط به مناطق سردسیر استان کرمانشاه بوده و مابقی ذرت ذخیره شده از مناطق گرمسیر استان تحویل ایستگاه‌های ذرت خشک شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام امسال خرید تضمینی ذرت را پس توقف چند ساله مجدد آغاز کرده است، افزود: این شرکت پس از هشت سال مجدد نسبت به خرید تضمینی ذرت اقدام کرده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه بیان کرد: از ابتدای پرداخت طلب ذرت‌کاران این استان تاکنون، 150 میلیارد ریال از مجموع 700 میلیارد ریال طلب کشاورزان این بخش پرداخت شده است.

احمدی افزود: تأخیر در پرداخت طلب کشاورزان به دلیل عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل به شرکت پشتیبانی امور دام بوده که ادامه این روند سبب پیگیری جدی‌تر شرکت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار