بر اثر وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی در کمتر از سه ساعت، سه نفر جان باختند.
کد خبر: ۱۷۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 27 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح علت این سوانح رانندگی گفت: عصر روز گذشته دو دستگاه خودروی پیکان و تریلر در کیلومتر 7 جاده بناب-ملکان با یکدیگر برخورد کردند.

سرهنگ جواد ناموران در خصوص علت این سانحه اظهار کرد: راننده تریلر به علت عدم رعایت حق تقدم در خروج از فرعی به اصلی در حادثه رانندگی کیلومتر 7 جاده بناب-ملکان مقصر تشخیص داده شده است.

وی همچنین از واژگونی خودروی سواری پراید در کیلومتر 50 اتوبان تبریز - زنجان و برخورد آن با گاردریل خبر داد و گفت: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده علت این سانحه بوده است

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی نیز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تکنسین‌های پایگاه فوریت‌های پزشکی بناب، پس از بررسی صحنه، مرگ مرد 35 ساله راننده پیکان و زن باردار 30 ساله را در محل تائید کردند.

حبیب حسینقلی زاده همچنین در خصوص برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با گاردیل در آزاد راه تبریز- زنجان گفت: در این حادثه تکنسین های اعزامی از پایگاه قره بابا، مرگ راننده 20 ساله آن را در محل تائید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار