رئيس پليس راهور استان هرمزگان از کنترل دو هزار و11 فقره تخلفات ساکن در حوزه ترافيکي درون شهري و اجراي طرح انضباط ترافيکي در دی ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 26 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ محمدباقر سليمي گفت: در ادامه طرح هاي ارتقاء انضباط ترافيکي و انتظام بخشي به عبور و مرور ،طرح ضربتي مقابله و برخورد با تخلفات ساکن،آلودگي صوتي،شيشه دودي،پلاک مخدوش و تلفن همراه با بکارگيري توان  حداکثري تيم هاي عملياتي و ستادي راهور در سطح استان اجرا می شود.
 
وي افزود: در اجراي اين طرح در  دی ماه امسال 520 فقره آلودگي صوتي، دو هزار و 720 فقره شيشه دودي،180فقره پلاک مخدوش و سه هزارو 918 فقره استفاده از تلفن همراه توسط رانندگان در حين رانندگي و دو هزار و11 مورد تخلفات ساکن اعمال قانون و در این رابطه 619 دستگاه خودرو و  هزارو 84 دستگاه موتورسيکلت متخلف توقيف  و به پارگینگ انتقال  داده شدند.
 
رئيس پليس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با تاکيد بر استمرار طرح هاي انضباط ترافيکي در استان و قاطعيت پليس در اجراي موفق اين طرح ها،خاطر نشان کرد: مأموران راهنمايي و رانندگي در صورت مشاهده و برخورد با اينگونه تخلفات و به ويژه تخلفات حادثه ساز ،بدون اغماض و برابر قانون با متخلفان برخورد مي کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار