دبیر سومین جشنواره گردشگری زمستانی سرعین گفت: شایسته نیست رسانه ملی و صدا و سیمای استان به محل تسویه حساب‌های شخصی تبدیل شود.
کد خبر: ۱۶۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 25 January 2016

جعفر بذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: گزارشی که اخیرا صدا و سیما از جشنواره گردشگری زمستانی سرعین به صورت یک طرفه و با بزرگنمایی برخی از ضعف‌ها و کاستی‌ها منعکس کرد جای تاسف دارد و انتظار می‌رفت در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت این رسانه تلاش کند زمینه وفاق و همدلی را بیشتر فراهم آورد.

وی گفت: این جشنواره در عمر کوتاه خود و برای نخستین بار با یک روش جدید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و غیردولتی اداره می‌شود و اصلا مناسب نیست که صدا و سیمای اردبیل می‌خواهد یک طرفه گزارش‌های منفی و غیرواقعی از این رویداد را تهیه و پخش کند تا زمینه تضعیف حضور گردشگران در قلب گردشگری ایران فراهم آید.

دبیر سومین جشنواره گردشگری زمستانی سرعین با قدردانی از همه رسانه‌ها در پوشش مطلوب این رویداد به ویژهخبرگزاری فارسدر پرداختن به ابعاد مختلف این همایش در هفته گذشته افزود: مقام خبرنگار فراتر از آن است که بخواهد روی به تسویه حساب‌های شخصی آورده و یا موضوعات حاشیه‌ای را برجسته‌سازی کند.

بذری تصریح کرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را به سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری کرده بهتر است در یک فضای تعاملی بکوشیم تا برنامه‌ها و اهداف تحقق پیدا کند و ندانم‌کاری برخی از افراد زمینه‌ای را برای ایجاد فضای شکاف و خلا در این حوزه به وجود نیاورد.

وی ادامه داد: برگزاری هر رویداد و جشنواره‌ا‌ی در این سطح که گردشگران داخلی و خارجی را باید جذب کند نقاط ضعف و قوتی دارد که بهتر است با همراهی و همدلی تلاش کنیم تا این نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت گردشگری استان بیشتر برجسته‌سازی شود.

دبیر سومین جشنواره گردشگری زمستانی سرعین با بیان اینکه تمام هزینه‌های سومین جشنواره زمستانی گردشگری سرعین را هتلداران، صاحبان آب‌های گرم، کسبه و اصناف سرعین متقبل شده و انتظار یک پشت‌گرمی از همه رسانه‌ها و مسئولان در رسیدن به اهداف تعالی دارند، گفت: امروز دیگر شایسته نیست تا میدان تسویه حساب شخصی از سوی عده‌ای باز شود.

بذری ادامه داد: پنج‌شنبه و جمعه این هفته جشنواره در قالب ساخت آدم برفی و تندیس‌های یخی در صورت بارش برف در سرعین و اتفاق نیفتادن بارش در پیست اسکی آلوارس برگزار خواهد شد تا فضای پرشور و نشاطی برای گردشگران فراهم آید.

وی به حضور احتمالی بازیگران کشوری در این رویداد اشاره کرد و افزود: ما از امیر نوری، علی صادقی، میرطاهر مظلومی و سید مصطفی حسینی مجری شبکه سوم دعوت کردیم تا این هفته در جشنواره حضور پیدا کنند.

مدیرعامل اتحادیه صنفی تاسیسات گردشگری استان اردبیل بیان کرد: تلاش می کنیم تا مراسم اختتامیه در 23 بهمن ماه نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی و هنرمندان برگزار شود.

بذری در مورد سوءاستفاده برخی از کاندیداها از این جشنواره گفت: به هیچ‌ وجه اجازه نخواهیم داد تا فضای جشنواره گردشگری زمستانی سرعین به فضای انتخاباتی کاندیداهای مجلس تبدیل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار