کد خبر: ۱۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 27 March 2015
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پوشش امدادی 268 حادثه از آغاز طرح های نوروزی این جمعیت خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی‌پور با اشاره به پوشش امدادی 268 حادثه از آغاز طرح نوروزی هلال احمر استان گفت: ارائه خدمات امدادی لازم به 77سانحه جاده‌ای، دو حادثه کوهستان، 31 فقره حوادث متفرقه و 158 فقره فوریت‌های امدادی مراجعان به پایگاه‌های امدادی از جمله خدمات ارائه شده امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوده است.

وی افزود: ارائه خدمات امدادی لازم به 2 هزار و 952 مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به 2 هزار و 874 نفر، اسکان اضطراری 791 نفر و انتقال 78 مصدوم به مراکز درمانی از دیگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

ولی‌پور تصریح کرد: در این عملیات‌ها یک‌هزار و 796 نفر در قالب 481 تیم امدادی با به‌کارگیری 127 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

خدمات درمان سرپایی هلال احمر به 2800 گردشگر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت‌رسانی این جمعیت به 3 هزار نفر از گردشگران نوروزی مراجعه‌کننده به ایستگاه‌های سلامت و انجام رایگان تست قند خون و فشار خون خبر داد.

این مسئول ادامه داد: از آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون بیش از 254 هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی با مراجعه به این پست‌ها خدمات لازم را دریافت کردند.

به گفته ولی‌پور،250 هزار نفر با مراجعه به ایستگاه‌های ایمنی و راهنمایی، 2 هزار و 992 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، 3 هزار و 351 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، 2 هزار و 479 نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و 617 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب‌یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

وی گفت: تاکنون بیش از 254 هزار بسته فرهنگی، بروشور اطلاع‌رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافران نوروزی توزیع شد.

بهره‌مندی 2500 گردشگر نوروزی از خدمات خیمه‌های نماز هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از برپایی 34 خیمه نماز در مجاورت پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سراسر این استان و مراجعه بیش از 2 هزار و 500 نفر مسافر به این خیمه‌ها، خبر داد.

ولی‌پور با اشاره به فعالیت 34 خیمه نماز در مجاورت پست‌های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان، تصریح کرد: در این خیمه‌ها که در مجاورت پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، دائر شده امکانات جانبی شامل تانکر آب، سجاده، قرآن، ادعیه مذهبی و روحانیون برای اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به شبهات دینی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به فعالیت 34 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت که به صورت شبانه‌روزی در طول سال فعالیت می‌کنند، گفت: این پایگاه‌ها نیز از 25 اسفند تا 15 فروردین به گردشگران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار