رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: براساس ارزیابی های انجام شده توسط این جمعیت گلستان جزو ۱۰ استان برتر در کشور است.
کد خبر: ۱۶۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 21 January 2016
مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، شامگاه دیروز (30 دی) در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه گلستان جزو ده استان برتر کشور است که فعالیت های خوبی را در حوزه جوانان انجام داده است.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه های آتی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه ما آماده کردن جوانان جمعیت هلال احمر برای حضور در انتخابات مجامع کشوری جمعیت برای حضور منسجم در رأی دادن و عضویت در شوراهای اجرایی شعب شهرستان ها، هیئت مدیره استان ها و شورای عالی است.
 
حبیبی با بیان اینکه برنامه های عملیاتی در این زمینه آغاز شده است، افزود: راه اندازی سامانه جامع عضویت اعضا، صدور کارت های هوشمند برای اعضا و علاوه برآن راه اندازی مجمع نمایندگان اعضای جوان سازمان جوانان از جمله این برنامه هاست.
 
به گفته وی، این مجمع نمایندگان جوان طبق استراتژی راهبری سازمان جوانان، به عنوان راهبرانی هستند که در تمامی سطوح مدیریت می توانند نقش آفرینی کنند.
 
وی ابراز امیدواری کرد: این انتخابات پرشور 21 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود.
 
حبیبی در پاسخ به این موضوع که چرا فردی که به عنوان مدیر نمونه استان بوده را برکنار کرده اید و انتخاب جدید ما شائبه سیاسی بودن دارد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر غیر سیاسی است  و این را در عمل نشان دادیم. شخصیت سیاسی داشتن مهم نیست اما عمل سیاسی و گرایشی در هلال احمر دیده نشده  است. شخصیت های سیاسی همه انسان ها برای آنها مهم است و رهبری معظم هم تأکید دارند که مردم در مسائل سیاسی مشارکت داشته باشند.
 
وی گفت: مجتبی اکبری از مدیران شایسته و توانمند است، برای آقای اکبری برنامه ای در کشور هست تا بتواینم از خدمات ایشان در سطح گسترده تر استفاده کنیم. وی از داشته های هلال احمر کشور به شمار می رود.
 
منبع: شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار